gaat toch goed hoor met de economie

20 jun 2006
201
1
welberg
Nou vandaag in de buurt bij 2 motorzaken geweest om te vragen of het mogelijk is even de olie te verversen, helaas veel te druk was het antwoord, over 4 weken ben je de eerste werd bij de zaak gezegd waar ik notabene de motor heb gekocht, ik kan dus wel stellen dat het met de toeloop in de motorzaken wel goed zit, gelukkig.

Nou ja doen we het zelf maar , of is het omdat mijn motortje uit 1991 komt en ik ook niet aangeef dat het de komende jaren wel eenseen dikke nieuwe kan worden.

gr :]
 
Ik denk dat het komt omdat velen de motor nu uit de winterstalling halen en dus een grote of kleine onderhoudsbeurt laten uitvoeren :)

Heeft dus niets te maken met wel of geen goede economie denk ik ;)
 
Ik was ook net op tijd, kocht de Duc 7 weken geleden ofzo en direct een nulmeting uit laten voeren.

Kwam ik vorige week bij Scarpa stond die hele zaak vol!

"Je kwam hem toch niet brengen he, we hebben geen ruimte meer...."
 
Ik denk dat het komt omdat velen de motor nu uit de winterstalling halen en dus een grote of kleine onderhoudsbeurt laten uitvoeren :)

Heeft dus niets te maken met wel of geen goede economie denk ik ;)
Idd,
maar als ik de stortvloed aan hulp gevraagd topics dezer dagen zie,
zou het ook zo maar eens kunnen zijn dat er toch een hoop mensen zijn die besluiten om het zelf (met hulp van MF) eea op te lossen..
 
Oh? Ik moest mn cbr even heenbrengen voor nieuwe voorvorkkeerringen en ik kon m 2 dagen later alweer ophalen :') Zal wel verschil in regio zijn denk ik :)
 
Rij maar naar achter dan zorg ik dat er iemand direct naar kijkt, was het bij mij afgelopen vrijdag ;)
Was voor het bijstellen van wat afdekkapjes.

Maar was wel druk met afleverbeurten en andere kleine en grote beurtjes kreeg ik te horen.
 
Ik heb zelf gehoord dat de meeste motoren op lenen.nl zijn gegaan.
Of het waar is weet ik niet.
Ook zie je vaak mensen met motoren die totaal niet onderhouden worden.
Maar toch knap dat de winkel het zo druk heb
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig trekt het weer een beetje aan dan.
Voor een bakkie kun je in ieder geval altijd terecht *O*
 
Valt hier wel mee dan, accu dood op zaterdagmiddag bel de dealer en die kwam mij en de motor ophalen en meteen nieuwe accu erin :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan