gaatje in radiateur :(

cedric1000f

MF'er
2 mei 2010
122
0
halloo, er zit een gaatje in mijn radiateur, de vorige eigenaar had er geloof ik iets overheen gesmeerd.. en nu begin ie iets te lekken. toen heb ik dat gebeunde maar even weggebikt,,, tis een gaat van 1mm bij 5mm.. wat kan ik doen?
 
dat is geen gaatje meer maar een gat, het beste is vervangen.
zal bij een motorsloop vast wel te krijgen zijn.
als het gaatje op een gunstige plek zit kun je hem eventueel laten repareren maar dat is dan waarschijnlijk net zo duur als bovenstaande optie
 
Optie 1: Weer dicht smeren met een middeltje. Bij de betere auto materialen zaak vragen.
Optie 2: Er zijn bedrijven die het dicht kunnen solderen
Optie 3: Tweedehands of nieuwe er op.
 
halloo, er zit een gaatje in mijn radiateur, de vorige eigenaar had er geloof ik iets overheen gesmeerd.. en nu begin ie iets te lekken. toen heb ik dat gebeunde maar even weggebikt,,, tis een gaat van 1mm bij 5mm.. wat kan ik doen?

Hangt er natuurlijk vanaf wat/waar het gat zit, maar een alu radiateur dicht laten lassen kostte mij maar 2 tientjes oid...
 
ok ja ik heb voor 20 euro een nieuwe op de kop kunnen tikken. als het goed is, is die dinsdag binnen. dan moet er natuurlijk ontlucht worden? en bijvullen bij de bovenste radiateur ? (honda vf1000f) thnx voor de reacties tot nu toe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan