Gadgets voor op de motor

Moon

MF'er
19 jul 2003
217
0
Amsterdam
Ben over een tijdje jarig en nu vragen vrienden en bekenden wat wil je voor cadeau? Nu ben ik niet zo goed in het verzinnen van iets maar wat zouden leuke (betaalbare)gadgets kunnen zijn om je motor op te knappen, De meeste onderdelen zijn op mij fireblade nog origineel (op de uitlaat na dan). Tips dus welkom.
 
Ook wel benzine genaamd.
Ow ja. dom van mij.. Leuk idee, kom je aan de pomp, "mag ik 10 liter Euro 95 alstublieft? En kunt u het inpakken? 't Is voor een cadeautje"

Maaruh, even on-topic, Als ik om me heen kijk zie ik preload adjusters, modelletjes, gekleurde boutjes, snelsluit tankdop, paddockstands, kuipruitjes, gereedschap, boeken, valblokken, sloten, acculaders, afijn, je snapt het wel O-)
 
EEEhhhh,

sleutelhanger, poster (voor in de schuur), kalender, lidmaatschap op motorblad (1 jaartje), (zonne)bril, lekkere warme sokken ? ? ? Of anders poetsmiddelen, routeroller, busje olie, regenpak voor onder het zadel, nieuw/beter/extra (schijfrem)slot

en anders maar een kratje bier of een vvv bon ;)

greetz,

Ted
 
t jammere is enkel dat de meeste van die gadgets nogal expensivo zijn om te vragen als cadeau, tenzij je rijke vrienden hebt ;)
 
t jammere is enkel dat de meeste van die gadgets nogal expensivo zijn om te vragen als cadeau, tenzij je rijke vrienden hebt ;)

Duur????
-sleutelhanger
-poster
-kalender
-zonnebril
-busje olie
-kratje bier
-poetsmiddelen

??????????????????????????????????????

Wat versta jij onder rijk? En ik wordt ook benieuwd naar je vrienden, zijn dat daklozen ofzo
 
Lijkt me ook het ideale topic voor de volgende vraag: waar koop ik een goed en draagbaar reflectie jack / ding voor op de motor ?
Dus een die niet flappert/afwaait/stukwaait maar echt voor gebruik en zichtbaarheid op de fiets gemaakt is....

Zag er vanavond in de regen nl iemand mee rijden en die was ont-zettend goed zichtbaar. Leek eigenlijk een soort banden van schouder tot heup met een dwarsband om het middel...
 
Lijkt me ook het ideale topic voor de volgende vraag: waar koop ik een goed en draagbaar reflectie jack / ding voor op de motor ?
Dus een die niet flappert/afwaait/stukwaait maar echt voor gebruik en zichtbaarheid op de fiets gemaakt is....

Zag er vanavond in de regen nl iemand mee rijden en die was ont-zettend goed zichtbaar. Leek eigenlijk een soort banden van schouder tot heup met een dwarsband om het middel...

Door een goed bedrijf ofzo gewoon op je pak laten naaien?
 
Lijkt me ook het ideale topic voor de volgende vraag: waar koop ik een goed en draagbaar reflectie jack / ding voor op de motor ?
Dus een die niet flappert/afwaait/stukwaait maar echt voor gebruik en zichtbaarheid op de fiets gemaakt is....

Ik heb gewoon een retroreflecterende gele elastische band die ik rond mn middel doe. Werkt ook en flappert niet ;)
Verkopen ze in de Makro, kost geen drol
 
-sleutelhanger
-poster
-kalender
-zonnebril
-busje olie
-kratje bier
-poetsmiddelen

??????????????????????????????????????

Wat versta jij onder rijk? En ik wordt ook benieuwd naar je vrienden, zijn dat daklozen ofzo


EUH
De starter had het duidelijk over gadgets om zn MOTOR MEE OP TE KNAPPEN |(
En olie en poetsmiddel vallen EVENTUEEL nog in die categorie
maar een zonnebril of een poster??
 
Lijkt me ook het ideale topic voor de volgende vraag: waar koop ik een goed en draagbaar reflectie jack / ding voor op de motor ?
Dus een die niet flappert/afwaait/stukwaait maar echt voor gebruik en zichtbaarheid op de fiets gemaakt is....

Zag er vanavond in de regen nl iemand mee rijden en die was ont-zettend goed zichtbaar. Leek eigenlijk een soort banden van schouder tot heup met een dwarsband om het middel...
Deze kan je ook vinden als goedkope wegwerkers uitvoering. Dit zijn simpelweg de banden van een rugzak zonder rugzak achterop.

Dus twee banden om je schouders en eentje om je middel die allemaal verstelbaar zijn. Hierdoor kan hij niet wegwapperen.
Deze banden zijn ondere te koop bij groothandels, (berg)sportwinkels, scholen (voor de fietsende kinderen) en eventueel kan je bij je gemeente navraag doen waar zij ze vandaan halen.

Mocht je echt niks kunnen vinden dan kan ik wel even voor je zoeken, ze zijn sowieso via mijn werk te krijgen.
 
Vraag gewoon geld en dat geld leg je dan weer bij je eigen geld en daar koop je dan weer een mooie uitlaat van. In plaats van al die prutzooi, dan krijg je zoiets als knipperlichtjes krijgt:

"Tja, ik vond die bij de motorzaak zo lelijk(lees duur). Dus ik dacht, ik doe is creatief. Ze zijn dan wel van karton met kerstlampjes erin, maar toch ook leuk?"

Geld is altijd welkom, "overal" voor in te ruilen. Iets dat je zelf leuk vind..
 

ja naft, in België rijden we met "naft"

Dit misschien:
roadbookroller562.jpg


een fietscomputer of roadbookroller
 
wel euh..........een sissi bar om je passagier confortabeler te laten zitten ,of een paar koffers om je bagage te vervoeren misschien? :+
 
De nieuwe Joe Bar deel 5 ?

[edit] ow, je vraagt gadgets voor op de motor.... |(

euh,
je naam als sticker voor op je kuip/scherm?
digitaal klokje voor op je kroonplaat?

[/edit]

 
Laatst bewerkt:
Als ik Woefke goed begrijp moet ik er een bestellen O-)
[me]ReefeR ziet zijn ZX9 een beetje als Sport-TOERmotor :)
[/me]


[Ontopic]Routerol is idd een leuke, heb je onwijs veel verschillende prijsklasses, maar zou dat wel zelluf gaan halen....geld vragen dus ;)

Ken je betah en 2ehands garmin etrex vista kopeh :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan