Gadgets

InKeesOfEmergency

Die hard MF'er
23 jul 2021
472
1.092
Zou er ook een forum voor gadgets kunnen komen? Heb er wel op gezocht maar dan kom je in verschillende rubrieken uit. Zelf wil ik de Xiaomi air pump S1. Zou wel willen weten of daar al ervaringen mee/van zijn. De reacties van hier geloof ik meer dan bij bol....
 
Lijkt me meer iets voor Off-topic...
Je heb gelijk als het voor algemene gadgets zou gaan. Ik bedoel echt motor gerelateerde gadgets. Een kleine handzame compressor zou daar in passenmmaar ook bijvb een armband waarmee je heel makkelijk muziek, verlichting of navigatie draadloos kan bedienen. Heb zelf recent een heel mooi acculadertje gekocht, zou er ook in passen.
 
Een rubriek/sub op MF over gereedschap/banden/gadgets etc. zou idd niet verkeerd zijn. En dan met name met vragen over die delen.

Er staat wel een ervaring op het BMW GS-club forum over Xiaomi Mi.

En USB lucht compressoren algemeen.

En een test via Bright (zijn wel goede reviews imo)
 
Een rubriek/sub op MF over gereedschap/banden/gadgets etc. zou idd niet verkeerd zijn. En dan met name met vragen over die delen.

Er staat wel een ervaring op het BMW GS-club forum over Xiaomi Mi.

En USB lucht compressoren algemeen.

En een test via Bright (zijn wel goede reviews imo)

Tja, die had ik gezien maar je heb nu de Xiaomi air pump S1, heeft 2x zoveel liter lucht per minuut als zn voorganger. Er zijn wel revieuws van autobezitters en van mountainbikers maar daar heb ik weinig aan. Er moeten toch MF ers zijn die hem al hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan