Gallerie ; andere opzet misschien ?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Heel leuk die foto\'s van de motoren, maar is het niet beter om gewoon een nieuw onderdeel erbij te plaatsen genaamd \'Motor Foto\'s\' , met hierin per motor een topic, waarvan de titel het bouwjaar is plus merk en model. Bijv \'2001 Yamaha FZS600 (Fazer). Hierin mogen dan alleen foto\'s worden geplaatst van 600cc fazers. Foto\'s van andere motoren krijgen een andere topictitel, zodat de motoren niet door elkaar staan.

Op dit moment is het een zooitje van allemaal motoren door elkaar, zoek je een keer een foto van een bepaalde motor, dan ben je flink aan het zoeken. Op bovenstaande manier zou het dus makkelijker moeten zijn om een foto van een bepaalde motor te zoeken.

Slim ? Of gewoon doorgaan met motoren door elkaar heen te gooien in 1 topic, waarvan je eigenlijk maar 1 foto zoekt, maar eerst een aantal grote foto\'s onnodig moet downloaden ;)
 
Je wil dus eigenlijk gewoon bikepics namaken maar dan op\'t forum? :)

Kan je\'t beter fatsoenlijk doen denk\'k.. \'k Heb de webruimte.. moet gewoon nog iemand het proggen. (als iemand er ooit nog aan wil beginnen toch)
 
Je wil dus eigenlijk gewoon bikepics namaken maar dan op\'t forum? :)

Kan je\'t beter fatsoenlijk doen denk\'k.. \'k Heb de webruimte.. moet gewoon nog iemand het proggen. (als iemand er ooit nog aan wil beginnen toch)

Ja Bikepics wou ik nog maar niet noemen in mijn stukje hierboven ;) Maar zoiets inderdaad, maar dan met fietsen van de bezoekers, en dat we gewoon 1 R1 topic hebben met daarin 5 fietsen ofzo, en dat daar geen R6 of CB500\'s worden geplaatst ofzo (alhoewel ik R6 niet met CB500 wil vergelijken, maar gewoon als voorbeeld) :)
 
De huidige galerie open ik al niet, omdat ik met mijn 56K modem dan ongeveer een dag zoet ben.
Bovendien vind ik waarschijnlijk de helft van de foto\'s niet interessant omdat die motoren mij niks doen.
Dus zo\'n galerie op type lijkt me wel een goed plan. :)
 
misschien is het een optie om beetje ruimte voor ftp vrij te maken waar iedereen zijn of haar foto in kwijt kan...met bijv. de naam als sleutel en/of type motor, zodat je niet bij het openen 100 foto\'s te zien krijgt.

gr.

niek
 
Terug
Bovenaan Onderaan