games / spelletjes

duc851

MF'er
26 aug 2001
115
0
Nederland, planet Earth
Beste dames en heren motormuizen!

In deze donkere dagen waarop geen motor gereden wordt (behalve door de echte motorrijders...) ff een vraag van mijn kant.

Ik wil mij pc\'s niet vervuilen met spelletjes (flight en race sims) maar overweeg de aanschaf van een nintendo, PS2, x-box? en wat dies meer zij..

Wie o wie heeft hier ervaring mee en welke zou jij kiezen?

Reeds dank voor je moeite!
 
Dragon,

Zoals met motortechniek en computers, ik ben een gebruiker! aanzetten en het moet het doen. T is mijn vakgebied niet en dat wil ik zo houden.

Als je vragen hebt op trainings en finacieel economisch gebied, mag je je melden. Dan heef ik je wel gepast antwoord.

Groet,

Duc851
 
Ga maar voor PS2. X-Box is een PC, gamecube van Nintendo is een kindermachine... PS2 blijft gewoon goed, zelfs de Playstation 1 doet het nog steeds goed, er komen nog steeds spellen voor uit.
 
Eindelijk,

Een GEBRUIKER die verstandig is, van de computer afblijven met het installeren van spelletjes, BRAVO.
Heb hier een PS 1, de kids (en mijzelf) kunnen naar harte lust spelen. En de computer: hoef niet elke keer een herinstallatie uit te voeren met achter in je nek de kinderen die de verslagen kwijt zijn op de computer.
 
Zonder nou een XBOX Flamewar te starten, maarreh een XBOX is geen PC. Het is gewoon een console als ieder ander alleen qua hardware gerelateerd aan de PC.

Het ding is net zo stabiel als een PS2 dus daar heb je geen problemen mee en qua graphics is het gewoon beter dan PS2.
 
Zonder nou een XBOX Flamewar te starten, maarreh een XBOX is geen PC. Het is gewoon een console als ieder ander alleen qua hardware gerelateerd aan de PC.

Het ding is net zo stabiel als een PS2 dus daar heb je geen problemen mee en qua graphics is het gewoon beter dan PS2.

Ben ik het dus niet mee eens. Alles, maar dan ook alles wat er in die XBOX zit is afgeleid van de pc. Er word ook al geroepen dat de spellen van de XBOX gewoon met een heel simpel emulatortje op de pc te draaien zijn.

Maar als ik een console zou kopen, werd het 100% zeker de PS2. Alleen jammer dat die spelletjes zo f**king duur zijn :(
 
Je kunt beweren wat je wil, een pc blijft het gamesplatform voor de hardcore gamer!
Wil je echter plug and play dan moet je een console hebben waar je je goed bij voelt. Er is namelijk niet iets zoals \'de beste\' console.

Als je gaat voor veel aanbod in games en nog eens de mogelijkheid om dvd\'s af te spelen is de PS/2 wel wat. Kun je leven met een beperkter aanbod aan games die wat meer gericht zijn op jongere leeftijden dan is een gamecube prima (hoewel die nog niet uit is dacht ik). Of je kunt ook wachten op de Xbox maar het is de eerste console van m$ en het is blijlange na niet zeker of die even succesvol zal zijn of de playstation van sony.

Maar ik zou geen \'ouwe\' console zoals de PS1 of NIN64 kopen omdat daar over een paar jaar geen games meer voor gemaakt gaan worden dus laat je niet verleiden door de lage prijzen!


(ik heb voorlopig nog meer verstand van computers dan van :] dus ik hoop dat je hier wat mee bent)

p.s. als je echt eens een id wil krijgen wat voor games er op de consoles te krijgen zijn kun je eens een power unliminted kopen of een of andere console http://www.powershrimp.be (review site) bekijken

p.s2 dit is mijn eerste post ik hoop dat ie er wat uitziet
 
Ik blijf zweren bij de pc. Waarom?

- De pc heeft de beste hardware-ondersteuning (videokaarten, stuurtjes e.d.).
- De spelletjes zijn (als je het goed aanpakt) gratis.
- De spelletjes zijn altijd up-to-date (d.m.v. updates).
- Persoonlijk: een console ben je snel beu. Zeker als je niet veel spelletjes hebt.

[edit]
Als ik de reviews moet geloven lijkt de XboX veel potentieel te hebben.
Later las ik dat men er in was geslaagd een emulator te maken waarmee je XboX-spellen op je pc kan spelen. Aangezien een XboX toch al een pc is ben je toch erg |( als je toch een XboX koopt.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
PS2 is de enige die ik wel zou willen kopen maar dat geld kun je beter in je/een motor stoppen en spelletjes op de pc doen.

Als je geld zat hebt zou ik wel een PS2 kopen.
 
Ik zat een poosje terug met hetzelfde probleem, dikke pc staan, maar geen zin meer in de vervuiling constant met al die installatie en de-installaties...

Toen heb ik gekozen voor een PS2, redelijk betaalbaar, goede kwaliteit en vooral veel leuke gamez te verkrijgen...

Ook veel games tweedehands te krijgen, dat is ook een groot voordeel aangezien ik geen fan ben van ombouwen enzo...

Voor sommige games blijft de pc bij mij toch favoriet, zeker omdat daar meestal de grote titels eerst op verschijnen zoals Return To Castle Wolfenstein, etc... Maar aangezien dat een paar titels per jaar zijn die ik daarop speel is de vervuiling na de aanschaf van m\'n PS2 toch minimaal...
 
Weet je het zeker,... ik bedoel spellen voor de pc zijn over het algemeen gratis te verkrijgen, en als je er een beetje mee oplet verneuk je echt je systeem niet....

Bovendien is er geen betere manier om je computer te leren kennen dan gamen !!!!

Het is eigenlijk ne t zoals motors, hoe meer jezelf doet hoe leuker het wordt...

Voordeel van de pc is dat je niet met een gebroke been in het ziekenhuis ligt als je wat verkeerd afsteld :?
 
En daarbij is microsoft prima in staat om zich zelf in de soep te draaien, daar heeft ie echt geen spelletjes voor nodig |(
 
En daarbij is microsoft prima in staat om zich zelf in de soep te draaien, daar heeft ie echt geen spelletjes voor nodig |(
Ik ben zeker geen aanhanger van Microsoft, maar om steeds alles af te schuiven op Microsoft gaat ook wat ver. De meeste rotzooi en problemen worden nog altijd veroorzaakt door onkunde van de gebruiker (lees: het installeren van een hoop crap).

Ik draai zelf Windows XP Professional en speel daar ook games op. Gaat perfect. :)
En ja, ik heb de zuurstokken-look uitgeschakeld. :r :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan