Gamma Racing day ; 5 augustus Assen

rvh

MF veteraan
28 nov 2001
10.381
8.272
Ergens in Zuid-Holland
Zit net even de reclamefolder in te kijken van de Gamma, met dit keer een wel erg opvallende voorpagina.

Anyway, 5 augustus 2012, TT Circuit Assen is er dus een of andere speciale dag en achterin in de reclamefolder staan twee gratis entreebewijzen twv 12 euro per stuk.

Just ter info, scheelt toch 12 euro als je dat er anders voor moet betalen en je erheen wilt. Eens een keertje nuttige reclame :)

www.gammaracingday.nl
 
Laatst bewerkt:
grammar nazi incoming!

het is twv 12 euro!:P niet 12 augustus
heb ze ook en ga misschien met 2 andere er heen
 
Je kan ze ook gewoon uitprinten,dat is al jaren zo.
Voorheen kocht je gewoon een pakje rizla van een kwartje om heen te gaan :Y
Programmaindeling is alleen wel ruk dit jaar -O-
 
btw zoals ik het lees op de site...

Bij iedere aankoop in een GAMMA bouwmarkt krijg je twee GRATIS kaartjes!

niks gratis dus! je moet eerst een gamma in om een spijker of schroefje te kopen:)
 
Assen ligt voor mij niet om de hoek, dus ik ben er nooit geweest. Maar kennelijk is het dus altijd al zo goed als gratis. Voor zover ik het zie is er geen aankoop voor nodig in dit krantje.

Zit net te bedenken dat ie eigenlijk in WIWTD moet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 6 van deze kaartjes en waarschijnlijk gaan we er ook heen.

Is het een beetje de moeite? Woon namelijk niet in de buurt.
 
Ik heb 6 van deze kaartjes en waarschijnlijk gaan we er ook heen.

Is het een beetje de moeite? Woon namelijk niet in de buurt.

Als je op zondag de motorraces wil zien moet je vroeg zijn.
Anders zie je alleen nog maar blik in het rond gaan -O-
 
Voorheen kwam je er met een leeg pakje Rizla vloeitjes ook gewoon gratis binnen toen het nog de Rizlaracing day was , nu kom je ook gratis binnen maar moet je wel 2 m5 boutjes meenemen ,van de Gamma uiteraard.
 
je kwam vanaf het begin al gratis of zo goed als gratis binnen. kaartjes kan je vanaf het begin al printen vanaf de website, of je koopt een pakje vloeitjes. nu knip je ze uit de gamma folder of van internet. wat wel jammer is, is dat de paddock eerder ook altijd gratis was. nu betaal je speciaal voor de paddock 15,- geloof ik.

het programma is altijd wel goed vind ik. maar ook de laatste paar jaar die TTSX races ofzo? die electrische bagger wat het 3 ronden uithoudt. dat mogen ze van mij wel vervangen door iets anders. vorig jaar vond ik het ook nog wel weer humor want toen die elektrische bagger van start ging stroomden de tribunes leeg voor een nodige hamburger met bier pauze :)
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke leuk als je van gemotoriseerde sporten houd
Een hele dag lekker vertoeven op de hoofdtribune.
En genieten van alles wat voorbij komt.

Foto's van vorig jaar.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan