Gamma racing day

kinkej1987

MF'er
30 jun 2013
153
0
Langeraar
Waneer: vrijdag 5 zaterdag 6 en zondag 7 augustus

Waar: circuit assen

Gratis kaartjes: https://www.gammaracingday.nl/download-gratis-tickets

Programma:
1k0.jpg
 
Dat wel maar is voor mijn leuk dagje weg kost geen entree en goed excuus om er even op de motor op uit te gaan
 
:N Teveel ootooos

Heel jammer, want een aantal jaren terug vond ik het nog een heel leuk evenement. -O-



klopt eerder was het een leuk evenement en ging ik ook regelmatig. Maar nu er nagenoeg niks meer is aan motorsport heb ik er niks meer te zoeken. En ga dan ook zeer zeker niet meer naar dit evenement. Voor de autosport liefhebber top maar de motorsport is in dit evenement ten onder gegaan helaas.
 
Tja, helaas ziet de gemiddelde bezoeker blijkbaar liever autosport dan motorsport.
Kwestie van vraag en aanbod lijkt me.

Rizla (de vorige sponsor) sponsorde vroeger natuurlijk veel motorsport, dus kwam er ook meer motorsport aan bod dan de laatste jaren.

Heb wel begrepen dat Pedrosa met zijn Repsol Honda een paar rondjes rijdt.
 
Eerlijk gezegd vind ik het altijd een leuk evenement, mooie mix van 2, 3 en 4 wielers.
Ik sta zaterdag en zondag op post 14, De Bult.
Het lijkt mooi weer te worden, dus denk ik wel dat het genieten wordt....
 
Paar jaar terug op Zandvoort geweest bij Gamma racing day,
geen motoren helaas maar wel van die racevrachtwagens, die waren toch best gaaf :P

Ik zou dit jaar weer gaan maar 3,5 uur in de trein is toch wat te veel..
 
Je mag een gegeven Racing Day niet in de bek kijken, maar het ieniminie motorsport aandeel is mij de moeite en de reis niet meer waard. Voor het eerst, want ik ben altijd nog geweest. Jammer maar helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan