gamma's immitatiedremel binnen half uur gesloopt$$

foto had ik erbij gezet :} ,geen naaierij dus 8-)
en dit was duidelijk een SUKKEL,ik mailde hem 25 euro totaal en de verzendkosten zijn dan 5,5euro,maakt hij gelijk 30,5euro over :+
 
Hello Murphy,

accoord, weer eens lekker door Dld :] .
Zelfde als de vorige keer?
A.s. zondag rond 10.00 uur vertrek vanuit Hgl, +/- 13.00 uur weer terug.
Ongeveer zelfde route, alleen vanaf waar vorige keer afsluiting/omleiding :( was nog leuker stuk.
Let me know.
Bij de weg; misschien gaan de Mille Factory, de Haga Replica en de zr12x ook mee.

[ offtopic ]
lijkt me leuk, ik zal ff kijken of ik kan, je hoort van me
[ offtopic ]
 
[ offtopic ]
lijkt me leuk, ik zal ff kijken of ik kan, je hoort van me
[ offtopic ]
Ah gevonden zie ik. Zou top zijn .. Moet natuurlijk wel een beetje weer zijn.
Als het zo achterlijk hard waait gaat het niet door, maar vanaf 09.00 zit ik achter de telefoon, NIET mobiel, deze is pleite.
Haga replica komt niet, zit dan in Kolea. Het voorstel om vroeg te vertrekken en door te blaffen naat Brno is afgewezen.
 
ja hoor ik heb er nu 5 binnen,in alkmaar lag de bak nog vol ermee,nu eens zien of ik ze voor het aardig gemaakte prijsje van 30euro verpatsen kan :+
ook het tapsetje daar van 9,99 heb ik voor de proef in huis,het lijkt net hss kwaliteit ipv dat grijzekleurige setje van carbonijzer van de gamma,zet ik gelijk ook op marktplaats weg voor 17 euro :)
mooi spul hoor,ik loop nu al te grijnzen bij het idee dat ik een gouwe handel heb aangeboord 8-)

Zohee, jij gaat rijk worden :Z
 
Ik heb ook een Dremel gehad, maar die begaf het net na de garantie. ;(
Daarna een Proxxon gekocht en niets als lof over. :}
Ik heb van Proxxon inmiddels ook de flexibele slangen, de vijlen, de schuurbandjes, de haakse slijpjes en een berg slijpsteentjes en dergelijke.
 
Zohee, jij gaat rijk worden :Z

de eerste lidll momentsleutel is verkocht :) ,heb 25euro gestort gekregen waar 5,5euro afgaat om het naar die lui op testuren.
ik denk dat mijn winstmarche aardig wat hoger is dan dat van mijn leverancier en de fabrikant *D
 
foto had ik erbij gezet :} ,geen naaierij dus 8-)
en dit was duidelijk een SUKKEL,ik mailde hem 25 euro totaal en de verzendkosten zijn dan 5,5euro,maakt hij gelijk 30,5euro over :+

Ik vindt jou meer de sukkel,.. naai streek,...
 
waar maken jullie je druk om, het is toch niet crimineel of boven de wet? gewoon handel.
als ik een ragbak koop en die een flinke poetsbeurt geef en hem vervolgens voor veel meer verkoop aan iemand die hier zelf niet op kan komen of er te beroerd voor is, dan is dat toch prima geregeld? zelfde is hier van toepassing; luie bank aardappelen die zich min of meer graag laten afzetten, simpelweg omdat ze hun ogen niet open hebben.
 
waar maken jullie je druk om, het is toch niet crimineel of boven de wet? gewoon handel.
als ik een ragbak koop en die een flinke poetsbeurt geef en hem vervolgens voor veel meer verkoop aan iemand die hier zelf niet op kan komen of er te beroerd voor is, dan is dat toch prima geregeld? zelfde is hier van toepassing; luie bank aardappelen die zich min of meer graag laten afzetten, simpelweg omdat ze hun ogen niet open hebben.

Er zijn ook nog mensen die gewoon uit goeder trouw handelen.... en die geloven je op je woord als je zegt dat het geen gamma rotzooi is,....

Tja, dat ze er nog zijn, je zal het bijna niet geloven met de mentaliteit van veel mensen... :r
 
Er zijn ook nog mensen die gewoon uit goeder trouw handelen.... en die geloven je op je woord als je zegt dat het geen gamma rotzooi is,....

Tja, dat ze er nog zijn, je zal het bijna niet geloven met de mentaliteit van veel mensen... :r
zoals ik al eerder zij; als je uit goeder trouw wil handelen ben je bij marktplaats op het verkeerde adres. hier was jij schijnbaar nog niet helemaal achter. dan moet je bij e-bay wezen ofzo..
 
mijn real dremel ging ook wijlen na de strijd met een popnagel... :(
 
zoals ik al eerder zij; als je uit goeder trouw wil handelen ben je bij marktplaats op het verkeerde adres. hier was jij schijnbaar nog niet helemaal achter. dan moet je bij e-bay wezen ofzo..


Dat snap ik prima, sterker nog, hoe beter ik dat snap, hoe meer ik er van walg...
 
slechte ervaringen soms?

Nope, gelukkig niet.


Wat ik niet begrijp alleen is dat mensen het normaal vinden om andere af te zetten, en hier zich achter excuusjes in de trand van "dan moet ie maar niet zo dom zijn" en "het is toch niet verboden bij de wet".

Volgens die logica staat die nigeriaanse groep die hele groepen mensen tilt dus in hun groot gelijk, zijn volgens hun wet niet strafbaar, en moet de rest maar niet zo dom zijn....


Ik ga er over kappen, mening is duidelijk denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Volgens die logica staat die nigeriaanse groep die hele groepen mensen tilt dus in hun groot gelijk, zijn volgens hun wet niet strafbaar, en moet de rest maar niet zo dom zijn....
ik geef toe dat het ietwat vreemd overkomt...enne, nigerianen...good point! (look out for those bastards.. i do!)
 
ik geef toe dat het ietwat vreemd overkomt...enne, nigerianen...good point! (look out for those bastards.. i do!)


Jij draait blijkbaar ook met de wind? B|

Maar zoals gezegd, beter geen woorden meer vuilmaken aan deze discussie.

PS: Als je een ouwe afgeragde bak koopt en je poetst die en maakt hem weer aan het glimmen enzo...dan heb jij er zelf tijd & werk ingestoken. Dan is het normaal dat je die duurder verkoopt dan dat jij hem aangekocht hebt. (Zelf al heb je hem gratis gekregen...)

Maar als je direct van de winkel achter je PC gaat zitten en meteen je rommel op het net te koop aanbiedt voor het dubbel van de prijs en dan nog gaat beweren dat het geen gamma kwaliteit is... :r How low can you go!!! Dat is afzetterij van het laagste niveau!


klote nu heb ik er weer een hoop Nederlands aan verspild
 
Maar als je direct van de winkel achter je PC gaat zitten en meteen je rommel op het net te koop aanbiedt voor het dubbel van de prijs en dan nog gaat beweren dat het geen gamma kwaliteit is... :r How low can you go!!! Dat is afzetterij van het laagste niveau!

hij zegt de waarheid, het is toch geen Gamma Kwaliteit.....dat spul komt gewoon van de supermarkt, en in mijn ogen is Gamma geen supermarkt. :+
 
Jij draait blijkbaar ook met de wind? B|
ik sta nog altijd achter wat ik zei...so..whats ur deal?
ik zal even een mooie illustratie geven uit eigen ervaring;
in een klein straatje met woonboten achter mijn huis (liewegje) stond jaren geleden een yamaha dt brommer te koop voor 350 gulden. ik fietste er af en toe langs en het leek mij wel wat...afein, ding aangeschaft voor 350 piek (er hingen wat dingen los en hij had gewoon wat algemene zorg nodig).
ik heb hem dus gefikst + dat er ik nog heerlijk een paar weken mee gerausd heb..geheel kostenloos. maar het mooie moet nog komen;
uiteindelijk zette ik hem te koop (ik handelde toendertijd min of meer in brommers) voor 750 piek (nog steeds zonder verzekering). komen er mensen kijken die er 500 voor bieden...ondertussen hoor ik ze smoezen dat ie wel een beetje op die brommer lijkt die een tijdje geleden te koop stond op het liewegje! de sukkels herkende heel het ding niet meer, ik natuurlijk blij en 150 piek plus een hoop plezier rijker.
hij heeft er nog jaren plezier van gehad (waar ik ook heel blij mee ben).
 
Terug
Bovenaan Onderaan