gamma's immitatiedremel binnen half uur gesloopt$$

als je idd het dingetje gebruikt waarvoor ie bedoelt is niks aan het handje natuurlijk,bij gamma verbaasde de cassiere me nog bij het afrekenen door op te noemen dat naast de 1 jaar garantie gamma er nog eens een extra jaar garantie bovenop doet B|
 
bij gamma verbaasde de cassiere me nog bij het afrekenen door op te noemen dat naast de 1 jaar garantie gamma er nog eens een extra jaar garantie bovenop doet B|
vage shit...
en heb je al klanten voor je powafixies? ik hoop voor je dat er van die sukkols rondlopen.
 
vage shit...
en heb je al klanten voor je powafixies? ik hoop voor je dat er van die sukkols rondlopen.
zal best lukken hoor om die wegtezetten als je ziet wat men bied op dergelijke sleutels op marktplaats,het is vaak luiigheid dat ze zonder morren de vraagprijs willen betalen,eigenschuld dikke buld voor dat soort sukkels dan. :+
net zoals er mensen zijn die in god geloven,niet te geloven dat die er nog steeds zijn :P
 
En ik maar denken dat ik de enige harleyrijder was die graag een potje schaakt.
Nu val ik weer binnen een groep. En jij dus ook, dus niet meer mysterieus.

;)
edit: mooi tafeltje


Nou ja, dat van die éénling klopt bij mij wel een beetje, heb het bord nog nooit ingewijdt. En tegen mezelf spelen is ook weer zo wat.. Zet 1: Pion E2-E4. Dan denk ik gelijk bij mezelf: "Ah, ik wil het herdersmatje gaan doen". Werkt ook niet echt :P

Pas maar op voor je gouden hart dat ze het niet jatten

Toch wel goed verzekerd
Ach, anders neem ik een houten. Daar hoeft geen slot op, en is helemaal niet duur..Heb ik me laten vertellen :)
 
Nou ja, dat van die éénling klopt bij mij wel een beetje, heb het bord nog nooit ingewijdt. En tegen mezelf spelen is ook weer zo wat.. Zet 1: Pion E2-E4. Dan denk ik gelijk bij mezelf: "Ah, ik wil het herdersmatje gaan doen". Werkt ook niet echt :P
Dit gaat heel offtopic worden: dan doe ik d7..d5.
 
ook :) goedspul dat tapsetje van 9,99 bij lidll ik heb er mee in kneiterhard gietijzer getapt met mijn gaat het stuk dan gaat het maar stuk ook mentaliteit :P ,het torst niet of nauwelijks ik heb wel steeds bij teveel weerstand steeds tikkie terug moeten draaien maar het M6 tapje is na ruim 1cm tappen heel gebleven,het carbon spul van gamma torst teveel en makkelijk waardoor je gauw dat spul sloopt.
 
polijsten ging bij mij altijd lekker met die DIKKE, 20 jaar oude, vendex boormachine van m'n pa.

was dat zo'n grijze met oranje knopjes?...werk ik ook nog altijd mee...enige jammere van dat ding vind ik dat ie maar 1 kant op kan draaien.

Vendexapparaat is ook van mn pa en al ouder dan ik ben geloof ik.
Oud spul is goed.
 
was dat zo'n grijze met oranje knopjes?...werk ik ook nog altijd mee...enige jammere van dat ding vind ik dat ie maar 1 kant op kan draaien.

Vendexapparaat is ook van mn pa en al ouder dan ik ben geloof ik.
Oud spul is goed.

Yes, ligt ook nog mij mijn moeder thuis. Kapte er op een gegeven moment mee, maar een week later deed hij het weer als vanouds. Goed spul idd.
 
was dat zo'n grijze met oranje knopjes?...werk ik ook nog altijd mee...enige jammere van dat ding vind ik dat ie maar 1 kant op kan draaien.

Vendexapparaat is ook van mn pa en al ouder dan ik ben geloof ik.
Oud spul is goed.
lol,
nee hij is blauw met beetje zwart en volgens mij kan ie iets meer dan jouwe. we hebben er ook nog een van opa, een kleine AEG, werkt ook nog goed. minimaal 2x zo oud als mij dat ding...


VEnDEX rUleZz
 
ook :) goedspul dat tapsetje van 9,99 bij lidll ik heb er mee in kneiterhard gietijzer getapt met mijn gaat het stuk dan gaat het maar stuk ook mentaliteit :P ,het torst niet of nauwelijks ik heb wel steeds bij teveel weerstand steeds tikkie terug moeten draaien maar het M6 tapje is na ruim 1cm tappen heel gebleven,het carbon spul van gamma torst teveel en makkelijk waardoor je gauw dat spul sloopt.

om in de stijl *D van mijn topic te blijven vermeld ik hier dat het tapsetje van lidll reeds gesloopt is,slik ik ken mijn eigen kracht nog steeds niet :? .
bij het tweede gaatje draad tappen was het opeens knak toen ik eigenlijk al diep genoeg was ik zeg maar beter niet verder meer kon omdat ik niet :X dieper geboord had,gelukkig kon ik het stompie met een tang eruit :) krijgen na er een bolletje opgelast te hebben.
ik was achteraf toch goedkoper uitgeweest met een los hss M6 tapje |(
 
Je moet ook geen dremel (of iets gelijks) gaan gebruiken voor de lompe klussen.
Daar zijn die dingen niet voor gemaakt.
Een dremel is meer voor de modelbouw en klein priegel werk.

Je gaat toch ook geen stoep schrobben met een tandenborstel

:+
 
om in de stijl *D van mijn topic te blijven vermeld ik hier dat het tapsetje van lidll reeds gesloopt is,slik ik ken mijn eigen kracht nog steeds niet :? .
bij het tweede gaatje draad tappen was het opeens knak toen ik eigenlijk al diep genoeg was ik zeg maar beter niet verder meer kon omdat ik niet :X dieper geboord had,gelukkig kon ik het stompie met een tang eruit :) krijgen na er een bolletje opgelast te hebben.
ik was achteraf toch goedkoper uitgeweest met een los hss M6 tapje |(
wat een verassing! als het op tappen aankomt heb je goeie shit nodig. maar ik heb, tot nu toe, wijzelijk me smoel gehouwe.

ps. had je die tap nou op die nep dremel gezet? :+
 
nee die nepperd dremel ligt al in de afvalbak van Gamma,had ik hem daar in gestoken dan was ie zekers heel gebleven en had ik deze ervaring moeten missen en met gaatjes zonder draad gezeten :o
 
mijn dag is weer goed begonnen,ze bestaan nog,een luie sukkel heeft 30,5 euro naar mijn rekening gestort om mijn tapsetje van 12,60 van de gamma in handen te krijgen via de post :+
hij vroeg me nog of het geen gamma kwaliteit was,geen idee Henk het is carbon materiaal waar het van gemaakt is en het is niet geschikt voor zwaar werk mailde ik hem nog beleefd terug. })
 
mijn dag is weer goed begonnen,ze bestaan nog,een luie sukkel heeft 30,5 euro naar mijn rekening gestort om mijn tapsetje van 12,60 van de gamma in handen te krijgen via de post :+
hij vroeg me nog of het geen gamma kwaliteit was,geen idee Henk het is carbon materiaal waar het van gemaakt is en het is niet geschikt voor zwaar werk mailde ik hem nog beleefd terug. })

ordinaire afzetter :( B|
 
toch geen familie van je :? ,je trekt 't je nogal aan/af,'t was een rotterdammer,schijnbaar een hekel aan om zich in het drukke verkeer te begeven,vroeg ook niet eens om mijn adres of tel.nr.,ik hoop dat ie nog veel nazaten verwekt :+
 
toch geen familie van je :? ,je trekt 't je nogal aan/af,'t was een rotterdammer,schijnbaar een hekel aan om zich in het drukke verkeer te begeven,vroeg ook niet eens om mijn adres of tel.nr.,ik hoop dat ie nog veel nazaten verwekt :+

Ba neen tuurlijk geen familie, alleen vind ik het erg laag-bij-de-gronds.

Ik trek het mij niet aan, ken die mens niet en natuurlijk zou hij zich beter moeten informeren, maar als jij zelfs liegt op zijn vraag of dat het gamma-kwaliteit is.... :? ..dan vind ik het echt smerig wat je aan het doen bent. :r

Bah was net mijn vooroordelen over gierige Hollanders kwijt aan het raken...
(beetje jammer trouwens dat deze smiley niet werkt :j )
 
laat eigenwijs lekker zijn handeltje hebben.
markplaats is al zo vaak negatief in het nieuws geweest, dat je echt wel stom moet zijn jezelf te laten naaien.
overigens zou een pic v/d tapset bij de advertentie voor wat mij betreft het verschil maken tussen naaierij of anderzijds sukkols die zich laten naaien. als ze na het zien van een foto nog niets doorhebben....tja, dan heeft eigenwijs een mooie handel in mijn ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan