Garage box

11 mrt 2019
184
193
Schiedam
Hallo allemaal!

Mijn naam is Mina en ik heb een dringend vraagje en hopelijk kunnen jullie mij helpen...
Ik zou graag mijn motor willen stallen maar ik ben een student en vind dus iets huren heeel erg duur maar toch ben ik erg bang dat mijn mooie ninja omwaaid met dit weer en dan zal ik mij nog akeliger voelen.... 😭 heeft iemand tips wat ik kan doen???

Groetjes Mina!!
 
Hoi!

Ik weet niet waar je woont, maar zag dat je je pas net aangemeld hebt hier, dus geef je even een tip. Kijk een even in het regionale deel hier op MF, misschien is er wel een topic van het deel van het land, of stad waar je in de buurt woont en kan iemand je daar mee helpen? Een garagebox huren is , zeker voor een student reteduur. Hier, in de buurt van Rotterdam waar ik woon zijn er meerdere die samen een box huren en zo de kosten terugbrengen, misschien is het een optie voor je.
Of gewoon iemand die wel die ruimte heeft. Je zou hem ook strak kunnen parkeren met een goede hoes erover, maar dan loop je nog het risico van omvallen, of erger nog diefstal... Ook zijn er mensen die bijvoorbeeld wat ruimte huren bij Shurguard, maar ik weet niet hoe duur dat is. Dus stel je vraag even in een regionaal topic waar je woont, of in Algemene motorpraat, want nu zit je eigenlijk in een deel van MF waar niet veel mensen kijken eigenlijk. En vermeld dan ook ongeveer de regio waar je woont in Algemeen, er is hier meer hulp aanwezig dan je denkt.

Groeten en succes met het vinden van een veilig plekje voor je Ninja!:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan