Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus je hebt volgens jou recht op een deel van de 5500 euro terug omdat alleen alle berekende uren m.b.t. het remprobleem. Ja ja.Alleen
Alleen alle berekende uren m.b.t. het remprobleem. De rest moet ik natuurlijk gewoon betalen. Alhoewel ik wel vraagtekens zet bij de ECU, die is bij hem kapot gegaan..
Na de 1e factuur van 2500,- Het rem probleem zou garantie zijn. Ook na de 2e factuur van 2500,- heeft hij mij verteld dat ik 100% niks meer zou hoeven te betalen, toen kreeg ik de factuur van de andere velg (300,-).Wanneer heb jij hem een limiet aangegeven om je problemen op te lossen?
Zolang jij dat niet hebt gedaan heeft hij jouw opdracht ten uitvoer gebracht.
Dat het hem niet is gelukt is een ander verhaal.
Ik heb alles betaald.. We hebben deels via whatsapp, mail en mondeling dingen afgesproken. Ik heb nu een motor waar ik niet op kan rijden na veel te hebben betaald. Ik ga 'm een aangetekende brief schrijven deze keer..Hoe heb je die tweede en derde factuur betaald? Is daar iets over afgesproken? Schriftelijk natuurlijk.
Doe je ook mee aan het kampioenschap langs elkaar heen praten? Als je met die monteur net zo communiceert als je hier doet snap ik heel goed dat het mis gaat.Ik heb alles betaald.. We hebben deels via whatsapp, mail en mondeling dingen afgesproken. Ik heb nu een motor waar ik niet op kan rijden na veel te hebben betaald. Ik ga 'm een aangetekende brief schrijven deze keer..
Na de 1e factuur van 2500,- Het rem probleem zou garantie zijn. Ook na de 2e factuur van 2500,- heeft hij mij verteld dat ik 100% niks meer zou hoeven te betalen, toen kreeg ik de factuur van de andere velg (300,-).
Ja, er moest een andere computer in, wat moest ik anders? En hij zei dat ie eindelijk het remprobleem had opgelost..Wat iedereen en jij zelf natuurlijk het meest verbaasd denk ik, is dat je die 2de en 3de factuur betaald hebt terwijl er is afgesproken dat dat 100% niet zou gebeuren.
Heeft de monteur tijdens de 2de reparatie contact met je opgenomen en je verteld dat het toch geld zou gaan kosten, en heb je daar toen mee ingestemd?
Langs elkaar heen praten? Ik koop een motor, ik wil 'm goed nagekeken hebben, plus een beurt, plus een paar kleine klachten verholpen hebben. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik werk zelf als service adviseur op de werkplaatsreceptie van een grote merk dealer. Ik weet heus wel hoe te communiceren. Mijn klanten zijn nog nooit geschrokken van de facturen die ik maak,, mijn klanten zijn altijd 100% op de hoogte van de kosten. Bij elk meerwerk bel ik de klant.Doe je ook mee aan het kampioenschap langs elkaar heen praten? Als je met die monteur net zo communiceert als je hier doet snap ik heel goed dat het mis gaat.
Ik werk zelf als service adviseur op de werkplaatsreceptie van een grote merk dealer. Ik weet heus wel hoe te communiceren. Mijn klanten zijn nog nooit geschrokken van de facturen die ik maak,, mijn klanten zijn altijd 100% op de hoogte van de kosten. Bij elk meerwerk bel ik de klant.
2 problemen?De motor had na aankoop 2 problemen: De voorrem trilde bij lage snelheden en de benzinemeter werkte niet. Verder heb ik gevraagd of hij een grote beurt uit wilde voeren (incl riemen en kleppen stellen) Ook heb ik gevraagd om de motor daarna te tunen op de dyno. Ik wilde mijn nett aangekochte motor gewoon goed hebben voor de toekomst. De nieuwe ECU heb ik niet om gevraagd (die heeft hij stuk gemaakt) de voorvork, vooras en achterbrug heeft hij gereviseerd omdat hij de remtrilling wilde oplossen, wat hem dus niet gelukt is en dus allemaal voor niks is geweest. Net als de nieuwe remblokken en band.
Volgens factuur 2 zijn de schijven gecontroleerd en "opgelapt" in de draaibank...
Voor de volledigheid de facturen uit het vorige topic nog maar eens toevoegen...
Dat had hij eigenlijk moeten doen op het moment dat hij de eerste rekening onder ogen kreeg. Dus voor het betaalmoment.Wat je eventueel nog wel zou kunnen doen is het Juridisch Loket bellen, dat kost niks en die kunnen je adviseren over wat voor stappen je zou kunnen ondernemen.
Of een keuring door die Van Lent. Die is toch ook goed? Misschien schrijft hij nog een vuile blog over deze gang van zakenBreng hem bij een andere zaak langs, vertel het verhaal en je probleem. Daar een orderbevestiging afspreken en hopen op het beste.....
Anders verkoop hem gauw.....
Ik vind het een onwerkelijk bedrag geworden....
Dat had hij eigenlijk moeten doen op het moment dat hij de eerste rekening onder ogen kreeg. Dus voor het betaalmoment.
Mee eens. Het enige wat gekund had is dat wat ik eerder linkte:Ik denk inderdaad nu bij het zien van die rekeningen dat je weinig kans maakt. Als ik het zo zie is er een hoop gedaan, en als we er even vanuit gaan dat dit ook daadwerkelijk is gedaan, en ts er door te betalen mee heeft ingestemd, dat je juridisch vrij snel klaar bent.
Ik ben het niet eens met de rekening. Wat nu?
Klopt uw rekening niet? Dan kunt u onder protest betalen. Of u betaalt een deel van de rekening niet. Hebt u te veel betaald? Vraag dan uw geld terug. Een verjaarde rekening hoeft u helemaal niet te betalen.