Garage/ Schuur/ Berging voor demontage en hergebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel Jansen

MF veteraan
4 jun 2007
19.671
25
Klundert
In verband met nieuwbouw plannen moet de huidige garage plaats maken voor een grotere stenen garage. Omdat ik het zonde vind om deze in te leveren voor oud-ijzer zou ik liever zien dat een liefhebben deze garage komt demonteren op op eigen locatie weer terug te bouwen.

De garage zal half april verwijderd moeten zijn op de huidige locatie voor de start van de nieuwbouw.

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Omdat het iets is "wat de gek er voor geeft" graag beiden via marktplaats.
nxs491.jpg

o9n5fl.jpg


Voor meer info graag even mailen, PB of reactie. Mail waarschijnlijk de snelste reactie opleveren.
 
waar denk je ongeveer zelf aan? (qua bedrag)

Zoals ik al zeg in de advertentie, moeilijk om een vraagprijs te zeggen. Geen idee wat het aan materiaal heeft gekost, omdat de garage bij de koop van de woning in zat.
Daarom wil ik even kijken wat er deze week via marktplaats wordt geboden en zal dan met de hoogste bieder contact opnemen.
 
wat voor materiaal is het dak?

Asbest-vrije golfplaten.

Het ziet er uit als asbest

Golfplaten zijn niet direct asbest-houdend alleen voor een bepaalde productie (inmiddels lang geleden). De golfplaten op dit dak zijn asbest vrij, dit kan ik zelfs aantonen omdat voor de sloop (van woning en garage) een asbest inventarisatie is uitgevoerd waaruit blijkt dat er geen asbest verdacht materiaal aanwezig is.
 
Laatst bewerkt:
Asbest-vrije golfplaten.Golfplaten zijn niet direct asbest-houdend alleen voor een bepaalde productie (inmiddels lang geleden). De golfplaten op dit dak zijn asbest vrij, dit kan ik zelfs aantonen omdat voor de sloop (van woning en garage) een asbest inventarisatie is uitgevoerd waaruit blijkt dat er geen asbest verdacht materiaal aanwezig is.

Dat is wel zo fijn voor diegene die de garage demonteert :)

En ik maar denken wanneer ik zulke platen zie dat het asbest platen zien (maar ik heb vandaag weer wat bijgeleerd) *O*


Succes met de verkoop !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan