garage te utrecht

jotto

MF'er
2 jun 2007
46
0
Amsterdam
Hi, ik sta met panne, bij Utrecht Centraal ... weet iemand een goede (liefst niet al te dure) garage daar in de buurt voor een suzuki gs500e uit 96 :-)
 
ja die had ik ook gevonden ..vind ik toch een beetje ver lopen :-) maar als het moet het moet. .... of anders toch even de wegenwacht bellen ;)
 
Bedoel je om te stallen of te repareren?

Dat laatste wordt lastig om deze tijd...
 
Laatst bewerkt:

Ehhh, ja :?

er gaan ook treinen vanaf UTRECHT CENTRAAL

Stalling is nog wel te regelen. Reparatie is iets moeilijker...

Geen idee of TS hier woont, of nog terug naar huis moet....
 
Laatst bewerkt:
ik had de trein al genomen en was gister avond alweer gezellig thuis in adam... maaar die mijn fiets had ik al achter CS geplaatst. Morgen ben ik weer in Utrecht en dan wilde ik hem naar een garage toe lopen `:-) tenminste als het een goed niet al te dure is (alles binnen een half uurtje is wel okay) . maar aangezien de gouden (garage) tip er nog niet bij zit denk ik dat ik de wegenwacht maar eens even bel... die zullen wel wat lijstjes hebben :-) thanks en bedabkt enzo!! ;) :Y
 
ik had de trein al genomen en was gister avond alweer gezellig thuis in adam... maaar die mijn fiets had ik al achter CS geplaatst. Morgen ben ik weer in Utrecht en dan wilde ik hem naar een garage toe lopen `:-) tenminste als het een goed niet al te dure is (alles binnen een half uurtje is wel okay) . maar aangezien de gouden (garage) tip er nog niet bij zit denk ik dat ik de wegenwacht maar eens even bel... die zullen wel wat lijstjes hebben :-) thanks en bedabkt enzo!! ;) :Y
Als het iets kleins is kun je beter de ANWB bellen
Het ligt er natuurlijk aan wat er kapot is. Enig idee?
Wel voordat je naar Utrecht gaat even naar een dichtsbijzijndengarage zoals bijvoorbeeld die ik vermeldde. Laat hun een schatting maken van de kosten. Het zal hoe dan ook gemaakt moeten worden. En ja dat kan wat gaan kosten ;)
 
Laatst bewerkt:
dat word dus wegenwacht.. en mocht je hem toch naar een garage brengen dan zou ik niet naar bos gaan, slechte ervaringen mee.. (is ook meer een scooterzaak)

in utrecht zit ook nog ruiter-bosch (wel ietsje verder, maar je gaat toch niet lopen neem ik aan) die lijkt me beter hoewel ik daar nog geen ervaring mee heb. succes!
 
dat word dus wegenwacht.. en mocht je hem toch naar een garage brengen dan zou ik niet naar bos gaan, slechte ervaringen mee.. (is ook meer een scooterzaak)

in utrecht zit ook nog ruiter-bosch (wel ietsje verder, maar je gaat toch niet lopen neem ik aan) die lijkt me beter hoewel ik daar nog geen ervaring mee heb. succes!

Die is nu verhuisd, naar De Bilt.

En qua garage achteruit gegaan sinds Ed weg is.
 
Laatst bewerkt:
O :/ ik had juist bedacht om hem inderdaad naar Rbmotoren te brengen ... aan de 'Weltevreden 24a' :)
is ook niet zo ver van mijn werk, dus dat komt goed uit. Ik denk dat ik dat plan ook gewoon doorzet.... komende maandag of dinsdag dan,..... of misschien toch maar vanmiddag. Heb ik een mooi excuus of iets eerder toedeloe tegen de baas te zeggen *D :Y en het is beter om die dingen maar gelijk bij de hoorns te vatten ;)
 
Denk dat Bos 't dichtste bij is, en wat ik er van weet, is dat 'n goede zaak. Denk alleen niet dat je dat hele stuk met de motor wil gaan lopen.
 
In de buurt van Utrecht (in Ijsselstein) zit Arie Molenaar. Uitgeroepen tot een van de betere dealers in een test gedaan door Erik van de Lent; ANWB /Promotor man die motorkeuringen doet.
Ben zelf ook bij Arie langs geweest en heb erg goede ervaringen..mss dat ze ook een soort pechservice hebben..
Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan