Garagebox gezocht, Arnhem Noord/Centrum

5 nov 2008
25
0
Arnhem
Hoi,

Ik ben op zoek naar een garagebox in Arnhem (Arnhem Noord, centrum zou ook nog kunnen).

Zijn er hier motorrijders die wellicht een garage willen delen?
Ook reageren natuurlijk als je zelf een garage zoekt in Arnhem en graag de kosten wilt delen, kunnen we samen zoeken.



Groet van Martijn.
 
Laatst bewerkt:
Hey wat grappig, ik ben ook opzoek naar een box oid waar de fiets droog staat en je een beetje lekker kan sleutelen.

Heb wel interesse om de kosten te delen mocht je wat vinden!
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar een garagebox in Arnhem (Arnhem Noord, centrum zou ook nog kunnen).

Zijn er hier motorrijders die wellicht een garage willen delen?
Ook reageren natuurlijk als je zelf een garage zoekt in Arnhem en graag de kosten wilt delen, kunnen we samen zoeken.



Groet van Martijn.
Citybox Arnhem ;)
 
Ik zit inderdaad ook bij de citybox....

44,- per maand, verwarmd, bewaakt.... Moet er alleen op de fiets naartoe en dat ziet er natuurlijk niet uit ;), zeker niet met helm op....
 
Ik zit inderdaad ook bij de citybox....

44,- per maand, verwarmd, bewaakt.... Moet er alleen op de fiets naartoe en dat ziet er natuurlijk niet uit ;), zeker niet met helm op....

Deel jij het dan met een ander of is de box alleen voor jouw motor?
 
Hey wat grappig, ik ben ook opzoek naar een box oid waar de fiets droog staat en je een beetje lekker kan sleutelen.

Heb wel interesse om de kosten te delen mocht je wat vinden!


Hoi!
Als ik wat vind in de buurt laat ik het je weten.

Citibox is helaas net wat te ver bij mijn huisvandaan (Sonsbeekweg)
 
Citybox Arnhem ;)

Sleutelen is hier dacht ik niet toegestaan.
Van de site haal ik dit:

12. Mag ik werken in mijn City Box?
Als het om in- of overpakken gaat, kunt u dat natuurlijk in een City Box doen. Onder één voorwaarde: U kunt geen machinale handelingen verrichten omdat de verzekering dit niet toestaat.


Toegegeven het sluit sleutelen niet uit, maar ik weet niet of ze het zo leuk vinden als er een plas olie onder de motor ligt aan het einde van de dag ;) (Zegt ook een hoop over mijn sleutelskills dit natuurlijk).
 
Je deelt de stalling met anderen. In mijn box staan in totaal 5 motoren. Er is niet veel ruimte om te sleutelen, wel is er net buiten de box wat ruimte om het e.e.a. te doen al blijf je een plasje olie op zo'n betonnen vloer wel zien.
Ik heb eens gevraagd of ik iets van een kist mocht neerzetten om m'n helm e.d. in te kunnen opbergen en dat was geen probleem.
Je kunt de box van 06:00 tot 23:00 in.

Over het algemeen heb ik goede ervaringen met citybox. Ik heb alleen 1 x een wat mindere ervaring gehad. Je moet om buiten te komen namelijk door 2 poorten. De 1e is om het gebouw uit te komen, de 2e om het terrein af te komen. Op een zekere doordeweekse ochtend ging de 2e poort door een storing niet open. Heb een half uur vastgezeten tussen die twee poorten...

Ik heb ergens nog wel een foto van de box, zal ff kijken of ik m nog kan vinden.
 
Hoi!
Als ik wat vind in de buurt laat ik het je weten.

Citibox is helaas net wat te ver bij mijn huisvandaan (Sonsbeekweg)

Ah ik zit op Onder de linden, dat is dus lekker dicht bij elkaar. Ik heb een tijdje een stalling gehad in het centrum, bij het kerkplein maar dat was uiteindelijk te ver heuvel af voor mij. Opzich kon er daar wel gesleuteld worden maar liever heb ik een schuurtje waar ik ook een brug kwijt kan e.d.

Toevallig was ik er met een kameraad ook mee bezig, en hij wist misschien nog een adresje.
 
Citybox Arnhem

full
 
ik zou het even vragen in het Arnhem topic en jezelf even voorstellen natuurlijk O-)

btw: je bent zo'n beetje m'n achterbuurman
 
Jezus citybox kost dus gewoon 220euro per maand aan huur? (als je alleen zou huren)
 
Ah ik zit op Onder de linden, dat is dus lekker dicht bij elkaar. Ik heb een tijdje een stalling gehad in het centrum, bij het kerkplein maar dat was uiteindelijk te ver heuvel af voor mij. Opzich kon er daar wel gesleuteld worden maar liever heb ik een schuurtje waar ik ook een brug kwijt kan e.d.

Toevallig was ik er met een kameraad ook mee bezig, en hij wist misschien nog een adresje.


Ah dat is vlak bij. Mocht ik ergens wat vinden in de buurt dan laat ik het weten!
 
Hoi, In de "van wageningenstraat" staan garage boxen te huur. Iets van 75 euro per maand via snelwonen.
Minimale verhuur periode is 1 jaar. En er is geen verlichting of stroom in de garage. Niet erg handig dus voor sleutelen. Maar misschien iets jou, (en mij) Ik zoek alleen iets om hem van de winter neer te kunnen zetten. Dus een jaar is wat lang.....

groetjes Jos
 
Terug
Bovenaan Onderaan