Garagebox Utrecht Overvecht

Edit: geen interesse, graag gedaan ;)
Succes met in overvecht zoeken!
 
Laatst bewerkt:
Beste ts,

Snap dat je in Overveg graag je motor in een box wil zetten.... maar geloof me... in een box of op straat maak daar geen zak uit. Heb er 20 jaar gewoond van de 26 jaar die ik oud ben, en niks is daar veilig meer.
 
Ik snap je maar ik zit hier toch denk ik nog een half jaar dus moet toch iets van een oplossing buiten is sowieso geen optie....
 
half jaar...

herst/winter voor de deur.

Ergens in een verwarmde/beveiligde stalling, en over een half jaartje weer ophalen!
 
op funda staan nog wel wat boxen te huur, weliswaar niet in overvecht, maar wel redelijk in de buurt.
 
Als je een box vindt waar er meerdere in kunnen, geef even een seintje, ik ben ook op zoek en misschien kunnen we de huur dan splitten.
 
Net bij shurgard geweest, garage voor drie misschien wel 4 motors ongeveer 130 euro voor 1 motor 100, maar heeft er iemand ervaring met shurgard? Ga ook nog even bellen met mijn verzekering kijken of die het dekt.
 
Net bij shurgard geweest, garage voor drie misschien wel 4 motors ongeveer 130 euro voor 1 motor 100, maar heeft er iemand ervaring met shurgard? Ga ook nog even bellen met mijn verzekering kijken of die het dekt.
Geen ervaring met Shurgard voor de stalling van een motor, wel met de opslag daar van inboedel. Zag er netjes en professioneel uit. Voor de inboedel (en misschien ook voor een motor) kun je bij hen een verzekering afsluiten. Is misschien niet nodig als het onder jouw motorverzekering valt.

Je hebt alleen niet 7x24 toegang; als ik me goed herinner was het niet mogelijk binnen te gaan tussen 23 en 6 uur. Om het terrein op te komen krijg je een pincode. Op de deur van de ruimte die je huurt zit een hangslot met sleutel.
 
Exact wat Bahco zegt. Het is een prima bedrijf. Ik heb daar ooit een box gehuurd en dat beviel prima. Ze houden de boel daar wel strak in de gaten. Nadeel is inderdaad de beperkte openingstijden.
 
trouwens, hier onder mjn flat (bij het grote winkelcentrum) komen ook regelmatig garageboxen vrij en worden dan weer verhuurd. Ik zal maandag even de vve bellen.
 
Wildromance dat klinkt ook erg interessant:) lekker om de hoek
Hoe dichterbij hoe beter. Ik woon daar om de hoek ga maandag ook even bellen voor bij mij beneden.
Laten we elkaar op de hoogte houden.
 
Toen we in OV woonden tijd box gehuurd op Faustdreef. Prijs was (5 jr terug) rond de 45 eur/mnd en met stopcontact (fijn voor de druppellader). Garage zelf is afgesloten (magneetsleutel) en de (motor)boxen zelf ook. Beheer lag toen bij Elf Provincieen (Maarssenbroek).

Minpunt: Helaas deed het toegangshek het vaak niet (lees: open) dus ik heb al een keer m'n accessoires moeten missen (box deur geforceerd).
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me dat in dit geval een kaartje in de Albert Heijn of Lidl het beste werkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan