Garmin 2610 en/of SP III vraagjes

AndyK

Die hard MF'er
7 apr 2004
310
0
Heerhugowaard
Zijn er op dit Forum gebruikers van de 2610 en/of SP III die dit apparaat aan een PDA hebben geknoopt? Ik heb sinds kort dit systeem, ik loop alleen tegen een paar beperkingen aan, mijn vakantie en bijbehorende routes worden te lang en ik wil graag per dag mijn tracklog opslaan zonder meteen een laptop mee te moeten slepen. Een oplossing is om de 2610 aan een PDA te knopen, maar ik heb hierover geen ervaringen gevonden. Hier iemand???
 
Ik heb zelf sinds 1 week een Garmin 2610 :) en vraag me af of het track log niet op de Compact Flash kaart komt te staan. Je zou dan kaartjes kunnen wisselen om op die manier je track log te bewaren. Als je het werkend krijgt met een PDA zou ik het graag van je horen, wellicht dat ik ook wel wat ze in zo'n oplossing maar heb nog geen PDA.

RobS
 
Kijk eens op www.gps.nl. Daar is een forum en kun je heel veel op terug vinden. Ik heb zelf ook een 2610 gekocht, alleen hij zit nog niet op de motor '( . Mijn man moet de voeding nog aansluiten en heeft nog geen tijd gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan