Garmin nüvi 510 + lifetime kaarten + RAM mount (nieuwstaat!)

BigAppleLover

Rookie
16 okt 2005
17
0
Zuid Limburg (NL)
TE KOOP: Garmin nüvi 510 met lifetime europa kaartmateriaal

- Merk: Garmin
- Type: Nuvi 510
- EXTRA: nüMaps Lifetime kaartmateriaal Europa
- Geheel in nieuwstaat (amper gebruikt)
- Aanschaf in 2010

Geheel compleet, inclusief:
- Garmin houders voor auto, motor en scooter
- Garmin lader sigarettenaansteker auto
- Garmin lader stopcontact
- RAM-mount houder en montagemateriaal stuur
- Lifetime kaartmateriaal europa (originele kaart bijgeleverd + inlogcodes worden omgezet)
- SD-kaart met kaartmateriaal Europa
- Originele doos en verpakkingen

De NUVI 510 beschikt over o.a. bluetooth (in tegenstelling tot een nüvi 550), is waterdicht en er kunnen vanaf de PC (motor)routes ingeladen worden. Onderhuids is de nüvi 510 gelijk aan de Garmin Zumo 220. O.a. op dit forum wordt bovendien gesproken over de mogelijkheid (voor handige mensen) om software om te zetten, zodat de nuvi 510 ook extra functies krijgt op het gebied van herberekening van routes, rijbaanassistentie, etc.

Al met al een geheel complete set die zowel direct te gebruiken is op de motor als bijvoorbeeld in de auto.

De Garmin is door mij zeer weinig gebruikt (+/- 25 motorritten & 20x in auto) aangezien ik in de praktijk de afgelopen jaren zeer weinig motortoertochten reed, zelf niet zo handig was/ben met het uitstippelen van routes en met het updates van kaartmateriaal op de pc.

Wegens beëindiging motorrijden verkoop ik deze complete, in nieuwstaat verkerende set waar je nog zeer veel jaren plezier aan kunt beleven gelet op het gratis LIFETIME kaartmateriaal voor Europa.


Vraagprijs (excl. verzendkosten): 150 euro 130 euro


Stuur svp een pb voor meer informatie en/of foto's
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig enig idee of dat lifetime kaartmateriaal ook gewoon werkt op een Nuvi die al is omgezet naar Zumo?
 
Ben zelf totaal niet handig op dat gebied. Aan die info kan ik je dan ook helaas niet helpen.

Wellicht is deze info elders op het forum in andere posts over de Nuvi 510 te vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan