Garmin Quest hulp gezocht

nukem

Die hard MF'er
2 jan 2009
714
0
Brummen
...!!!Mde MF-ers. Ik heb van de week net een andere brommert gekocht en daarbij zit een Garmin Quest.
Hij doet het, maar ik krijg met geen mogelijkheid de locatie ingevoerd waar ik heen wil?? Wel de steden, maar niet een straat.
Verder heb ik de cd's van City select geprobeerd te instaleren op m'n pc, maar de allerlaatste stap om contact te maken met Garmin weigert ie. Ik heb namelijk het idee dat de kaarten geblokkeerd zijn omdat ik de opmerking krijg "kan kaarten niet openen"..? Vered is dat wat ik te zien krijg in het scherm absoluut niet gedetaileerd.
weet ook iemand een gebruiksaanwijzing voor dit apparaat te vinden op het net. Google geeft niet wat ik zoek en de site van Garmin is ook al onbereikbaar voor een gebruiksaanwijzing van dit apparaat.




Help '( '( '( !!!
 
Laatst bewerkt:
Heb je de originele aankoopfactuur erbij gekregen en zo ja, is hij destijds geleverd door Waypoint?

Dan kun je voor support gaan naar www.gps.nl

Of stel je vraag eens op hun forum: Hèt WayPoint GPS Forum • Toon forum - Streetpilots, Quest, iQue, GPS-V


Als je de Quest aan de USB hangt, wordt hij dan ook goed herkend?
Zo nee, de Quest even aanmelden bij www.mygarmin.com (de vorige eigenaar moet hem dan wel even afmelden, als hij al geregistreerd was) en dan de juiste drivers etc. downloaden.

Met de City Select kaarten heb ik geen ervaring, daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Heb je het gele briefje met de unlock code en de login voor www.garmin.com?

Ik heb de unlock code, serie nummer, en registratiecode van het gele briefje. Alles officieel, geen imitatie of kopieen.
Hij is helemaal compleet, alleen op de 1 of andere manier kan ik niet inloggen bij Garmin via de software als ik em probeer te instaleren op mijn pc.
Op m'n pc via de usb word ie wel herkend.
Ik heb al wel een account aangemaakt.
 
Gelukt..! Pff, wat is dit omslachtig zeg.. Ik heb mijn kaarten weten te unlocken via mijn pc.
Echter kan ik nog steeds mijn kaarten niet upgraden via Garmin. Als ik een account maak, is ie mijn wachtwoord binnen een half uur al weer kwijt..? Al 6 keer geprobeerd zonder resultaat. Er zal wel iets mis zijn met de site van Garmin vermoed ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan