Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.210
5.575
een verzameltopic van .gpx routes kan nu gemaakt worden door de nieuwe software, want er kunnen nu .gpx route geupload worden hier.
De maximale bestand grote is 5MB. Wanneer je bestand te groot is, kan je dat in basecamp kleiner maken door het spoor te filteren en de tijd op bv 3 seconden te zetten

routes met startpunt

Nederland

Belgie

Frankrijk

start in Vichy ongeveer 700 km door 2 mooie natuurgebieden

start 50 km onder Lyon ongeveer 2000 km door de pyreneen naar de woestijn in Spanje en terug

Duitsland

Spanje

Start en vertrek Cuenca, ongeveer 300km hangende huisjes, grotten, passen en canyons langs de Taag
vega-del-tajo-png.1333300


Polen

Start in Wroclaw ongeveer 1500 km door polen, tsjechie en slowakije

start in Nowy Sacz ongeveer 1500 km door oekraine, roemenie, hongarije en slowakije

aanvullingen en kritiek welkom.
 
Laatst bewerkt:
Kleine beschrijving zou wel handig zijn, toch? Landen, afstand, type wegen bijvoorbeeld.
 
Ja, dat ik ook mijn gedachte. Grof aangeven van de route is wel zo fijn.
Anders moet je 'm eerst binnenhalen, om er dan achter te komen dat je helemaal niet geïnteresserd bent in een route door het Ruhrgebied............
 
Ja, dat ik ook mijn gedachte. Grof aangeven van de route is wel zo fijn.
Anders moet je 'm eerst binnenhalen, om er dan achter te komen dat je helemaal niet geïnteresserd bent in een route door het Ruhrgebied............
zo beterder?
 
Zijn er ook routes voor mietjes? Deze zijn mij allemaal te ver weg en te lang. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
@ Zot

Motorzaak Utrecht....................:? Je bedoelt Aalscholver Zeist? Da's nog wel enkele km-tjes duwen! (als je motor stuk is)
Vlak bij (voorheen)Erica, waar ik nog wel eens kwam. Die nieuwe kampeerboer die er nu zit...........:?.........mwah!
 
spannenderoute.JPG


@Zot te lam om dit topic te lezen, maar hierbij een niet zo'n spannende route, voor mietjes, 98km, 1u zonder al teveel bochten en met 3 bruggen.
 
ik vind het al snel te snel gaan op de motor.
is er ook iets voor met de trapfiets ?

een hele verzameling routes zijn te vinden op de site van motoplus :

Toerroute van juni
vanaf bovenstaand voorbeeld kan je terug naar het hoofdmenu 'Toeren',
met de kaart van europa met vlaggetjes waar de route begint.
als je de muispointer/muispijltje boven dat punt laat staan, voordat je klikt, zie je soms, niet altijd, de route met gele punaises uitgestippeld staan.
 
Laatst bewerkt:
Iets avontuurlijker, voor Spanje gangers. Start en vertrek Cuenca, hangende huisjes, grotten, passen en canyons langs de Taag.

Vega del Tajo.png
 

Bijlagen

  • vega-del-tajo.gpx
    381,3 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan Onderaan