Garmin Streetpilot III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor 50 euro wil ik wel enig risico nemen :Y O-)

Groet Robbert

ignore.gif


:N 8-)
 
Wat heb je zelf in gedachten?
Bij mij gaat hij toch de kast in, heb hem verder niet nodig.

Ben niet echt op zoek, maar dacht misschien is het wel wat om te proberen als het voor weinig weg mocht. Had zelf, voordat je je vraagprijs noemde, tussen de 50 en 100 euro in gedachte.

[edit] je sp1 hotcam heeft een prima 2e leven gevonden op mijn szr.... wat een geluid zeg!!! :} [edit]

Arlan_hotcam.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ben niet echt op zoek, maar dacht misschien is het wel wat om te proberen als het voor weinig weg mocht. Had zelf, voordat je je vraagprijs noemde, tussen de 50 en 100 euro in gedachte.

Nee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.
 
Nee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.

Dat geloof ik graag alleen is het voor mij dan niet interressant meer. Denk dat je hem dan ook beter kan laten maken aangezien het verschil tussen een nieuwe kopen of jou gebruikte te repareren vrij 'klein' is.
 
Nee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.
Voor 100 pleuro help ik je ervan af :Y
 
Dat geloof ik graag alleen is het voor mij dan niet interressant meer. Denk dat je hem dan ook beter kan laten maken aangezien het verschil tussen een nieuwe kopen of jou gebruikte te repareren vrij 'klein' is.

Mja, daar ga ik maar eens over nadenken. Ze zijn BTW niet meer nieuw te krijgen. Bij Waypoint is de vanaf prijs voor een 2e hands zonder toeters/ bellen €350,-.

Zie nu je foto van je SZR. Is mooi geworden zo!
Had niet in de gaten wie ik voor me had, maar nou zie ik het.
 
Nee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.
Vreemd dat ze niet wisten wat het ongeveer ging kosten, meestal kan je toch wel een indicatie geven lijkt me, in de US bij Garmin hebben ze bijv een "flat rate" systeem voor reparatie van een defecte SP III (en andere modellen die buiten garantie vallen) ongeacht wat er mis is (al heb je hem plat gereden). Met verzendkosten etc. ben je dan wel meer kwijt dan je schatting maar goed je zou denken dat ze dat in NL misschien bij garmin ook wel zouden hebben en anders sturen ze hem vanuit Garmin NL door naar de states en rekenen ze de US prijs in euro's aan je door :Y
 
Vreemd dat ze niet wisten wat het ongeveer ging kosten, meestal kan je toch wel een indicatie geven lijkt me, in de US bij Garmin hebben ze bijv een "flat rate" systeem voor reparatie van een defecte SP III (en andere modellen die buiten garantie vallen) ongeacht wat er mis is (al heb je hem plat gereden). Met verzendkosten etc. ben je dan wel meer kwijt dan je schatting maar goed je zou denken dat ze dat in NL misschien bij garmin ook wel zouden hebben en anders sturen ze hem vanuit Garmin NL door naar de states en rekenen ze de US prijs in euro's aan je door :Y
Tja, ik vind het sowieso een vage tent dat Waypoint. Ik kom er niet graag.
Naar mijn idee zijn ze daar teveel verwent door met geld smijtende 50-plussers (no offence) die elk jaar weer de allernieuwste GPS op hun veels te dure Harley moeten hebben. Maar dat zal wel aan mij liggen. De kachel rookt daar iig goed volgens mij.

De monteur kon niet vinden wat het was. Kan ook hebben gelegen aan het feit dat ik daar vlak voor sluitingstijd binnen kwam (16:30). En hij er geen zin meer aan had, of hij heeft er gewoon geen verstand van. Kan ook.....
 
Tja, ik vind het sowieso een vage tent dat Waypoint. Ik kom er niet graag.
Naar mijn idee zijn ze daar teveel verwent door met geld smijtende 50-plussers (no offence) die elk jaar weer de allernieuwste GPS op hun veels te dure Harley moeten hebben. Maar dat zal wel aan mij liggen. De kachel rookt daar iig goed volgens mij.

De monteur kon niet vinden wat het was. Kan ook hebben gelegen aan het feit dat ik daar vlak voor sluitingstijd binnen kwam (16:30). En hij er geen zin meer aan had, of hij heeft er gewoon geen verstand van. Kan ook.....
Zit nog dik onder de 50 en veel geld en een harley heb ik ook niet ;) , maar is idd wel een grappige tent, heb er een keer een headset voor in de helm gehaald en als je dan zegt dat ie voor een Ipaq met Tomtom is dan staan ze je aan te gapen alsof je van een andere planeet komt (dat je geen Garmin hebt zeg), had niet echt het idee dat ik toen erg serieus werd genomen.
Die dag waren er idd wel een enkele klanten die zonder blikken of blozen een kleine 1000 euries op hun fiets lieten monteren alsof het niks was en dan ben je als kleine klant met je 25 euries al gauw niet interessant denk ik, maar dat zal overal wel zo zijn.
Succes met de SPIII, wie weet schaf ik nog wel eens een Garmin aan mocht mijn Ipaq de geest geven :]
 
Goed.....
Ik heb inmiddels de Streetpilot bij de importeur ter reparatie afgeleverd.
Het blijkt nu dus dat hij niet meer te repareren is. Jammer, helaas.
Maarrrr. Nu komen ze met een omruil voorstel, en ik zit te twijfelen of ik het zal doen of niet.
Ik kan een door de fabriek gereviseerd toestel (eigenlijk een nieuwe dus) krijgen, met een bijbetaling van het lieve sommetje van €295,- -O-
Pfieuw....dat zijn een hoop centen.

Wat zal ik doen? Zelf heb ik hem niet meer nodig en met de verkoop hoop ik er zo rond de € 400,- voor te krijgen.

Lastig.....

(En baal er eigenlijk flink van, want met de opbrengst wilde ik eigenlijk een set dempers kopen om eindelijk eens mijn V-twin tot zijn recht te laten komen.... '( ) K*Tzooi...
 
Goed.....
Ik heb inmiddels de Streetpilot bij de importeur ter reparatie afgeleverd.
Het blijkt nu dus dat hij niet meer te repareren is. Jammer, helaas.
Maarrrr. Nu komen ze met een omruil voorstel, en ik zit te twijfelen of ik het zal doen of niet.
Ik kan een door de fabriek gereviseerd toestel (eigenlijk een nieuwe dus) krijgen, met een bijbetaling van het lieve sommetje van €295,- -O-
Pfieuw....dat zijn een hoop centen.

Wat zal ik doen? Zelf heb ik hem niet meer nodig en met de verkoop hoop ik er zo rond de € 400,- voor te krijgen.

Lastig.....

(En baal er eigenlijk flink van, want met de opbrengst wilde ik eigenlijk een set dempers kopen om eindelijk eens mijn V-twin tot zijn recht te laten komen.... '( ) K*Tzooi...
Fraai is dat, vind 295 wel erg veel om bij te moeten leggen. In de UK koop je ook voor dat bedrag een gereviseerde SPIII compleet met alle originele acessoires. Denk niet dat je hem daarna voor 400 euries kan verpatsen op bijv. marktplaats, 300 is meestal wel het uiterste zoals Jonne al zei.
Denk dat je beter af bent met de defecte + acessoires op marktplaats te zetten en er iets van 100/150 euro voor te vragen, zou toch moeten kunnen lijkt me (misschien dat een handige jonge er iets aan heeft dan). Heb je uiteindelijk met die 295 erbij toch 395 euries om en nabij voor een stel pijpjes.
Just a thought natuurlijk.

:W

FerdiX
 
Ja, ik denk dat dat het beste is.
Alhoewel ik twijfel hem kwijt te raken.

Dus....iemand?

Nieuwe prijs: € 150,-

Werkt nog perfect voor van A naar B navigatie. :Y
 
Klote voor je :( wat kan je nog wel met het ding :? van A naar B navigeren houdt dat in van straat naar straat of van plaats naar plaats :?

Van een achteraf steegje op Rottummerplaat naar het centrum van Monaco als je dat wilt.
Alleen het laden van routes, vooraf op de PC uitgezette tourtochten bv, wordt lastig/ lukt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan