Single Minded
MF veteraan
Oke thanks maar dan haak ik af. Succes met de verkoop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat heb je zelf in gedachten?Oke thanks maar dan haak ik af. Succes met de verkoop
Voor 50 euro wil ik wel enig risico nemen
Groet Robbert
Wat heb je zelf in gedachten?
Bij mij gaat hij toch de kast in, heb hem verder niet nodig.
Ben niet echt op zoek, maar dacht misschien is het wel wat om te proberen als het voor weinig weg mocht. Had zelf, voordat je je vraagprijs noemde, tussen de 50 en 100 euro in gedachte.
Nee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.
Voor 100 pleuro help ik je ervan afNee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.
Dat geloof ik graag alleen is het voor mij dan niet interressant meer. Denk dat je hem dan ook beter kan laten maken aangezien het verschil tussen een nieuwe kopen of jou gebruikte te repareren vrij 'klein' is.
Voor 100 pleuro help ik je ervan af
Nope, dan ga ik wel naar NotterVerdubbel dat bedrag en je bent de nieuwe eigenaar.
Ik ga hem niet weggeven.
Vreemd dat ze niet wisten wat het ongeveer ging kosten, meestal kan je toch wel een indicatie geven lijkt me, in de US bij Garmin hebben ze bijv een "flat rate" systeem voor reparatie van een defecte SP III (en andere modellen die buiten garantie vallen) ongeacht wat er mis is (al heb je hem plat gereden). Met verzendkosten etc. ben je dan wel meer kwijt dan je schatting maar goed je zou denken dat ze dat in NL misschien bij garmin ook wel zouden hebben en anders sturen ze hem vanuit Garmin NL door naar de states en rekenen ze de US prijs in euro's aan je doorNee, dat vindt ik nu nog te weinig, misschien later.
Ze konden bij Waypoint mij niet vertellen wat het ging kosten om hem te repareren, maar zelf denk ik dat je voor 50 tot 100 euro weer een perfect werkend apparaat in handen hebt.
Tja, ik vind het sowieso een vage tent dat Waypoint. Ik kom er niet graag.Vreemd dat ze niet wisten wat het ongeveer ging kosten, meestal kan je toch wel een indicatie geven lijkt me, in de US bij Garmin hebben ze bijv een "flat rate" systeem voor reparatie van een defecte SP III (en andere modellen die buiten garantie vallen) ongeacht wat er mis is (al heb je hem plat gereden). Met verzendkosten etc. ben je dan wel meer kwijt dan je schatting maar goed je zou denken dat ze dat in NL misschien bij garmin ook wel zouden hebben en anders sturen ze hem vanuit Garmin NL door naar de states en rekenen ze de US prijs in euro's aan je door
Zit nog dik onder de 50 en veel geld en een harley heb ik ook niet , maar is idd wel een grappige tent, heb er een keer een headset voor in de helm gehaald en als je dan zegt dat ie voor een Ipaq met Tomtom is dan staan ze je aan te gapen alsof je van een andere planeet komt (dat je geen Garmin hebt zeg), had niet echt het idee dat ik toen erg serieus werd genomen.Tja, ik vind het sowieso een vage tent dat Waypoint. Ik kom er niet graag.
Naar mijn idee zijn ze daar teveel verwent door met geld smijtende 50-plussers (no offence) die elk jaar weer de allernieuwste GPS op hun veels te dure Harley moeten hebben. Maar dat zal wel aan mij liggen. De kachel rookt daar iig goed volgens mij.
De monteur kon niet vinden wat het was. Kan ook hebben gelegen aan het feit dat ik daar vlak voor sluitingstijd binnen kwam (16:30). En hij er geen zin meer aan had, of hij heeft er gewoon geen verstand van. Kan ook.....
Fraai is dat, vind 295 wel erg veel om bij te moeten leggen. In de UK koop je ook voor dat bedrag een gereviseerde SPIII compleet met alle originele acessoires. Denk niet dat je hem daarna voor 400 euries kan verpatsen op bijv. marktplaats, 300 is meestal wel het uiterste zoals Jonne al zei.Goed.....
Ik heb inmiddels de Streetpilot bij de importeur ter reparatie afgeleverd.
Het blijkt nu dus dat hij niet meer te repareren is. Jammer, helaas.
Maarrrr. Nu komen ze met een omruil voorstel, en ik zit te twijfelen of ik het zal doen of niet.
Ik kan een door de fabriek gereviseerd toestel (eigenlijk een nieuwe dus) krijgen, met een bijbetaling van het lieve sommetje van €295,-
Pfieuw....dat zijn een hoop centen.
Wat zal ik doen? Zelf heb ik hem niet meer nodig en met de verkoop hoop ik er zo rond de € 400,- voor te krijgen.
Lastig.....
(En baal er eigenlijk flink van, want met de opbrengst wilde ik eigenlijk een set dempers kopen om eindelijk eens mijn V-twin tot zijn recht te laten komen.... ) K*Tzooi...
Klote voor je wat kan je nog wel met het ding van A naar B navigeren houdt dat in van straat naar straat of van plaats naar plaatsWas u nog in beeld?
Klote voor je wat kan je nog wel met het ding van A naar B navigeren houdt dat in van straat naar straat of van plaats naar plaats
voor 125 pleuro wil ik hem wel overnemenVan een achteraf steegje op Rottummerplaat naar het centrum van Monaco als je dat wilt.
Alleen het laden van routes, vooraf op de PC uitgezette tourtochten bv, wordt lastig/ lukt niet.