-TimP-
MF veteraan
- 28 jul 2007
- 2.335
- 15
Goedendag,
Ik had de vraag ook al op de gps pagina op facebook gesteld, maar kwam hier ondanks de vele reacties en suggesties niet verder dus probeer ik het maar hier.
Ik heb een garmin zumo 345LM welke niet op laad in de houder. Op mijn vorige motor lade hij wel gewoon op in de houder, maar sinds het over zetten naar mijn nieuwe motor en het verlengen van de kabel (kabel te kort) niet meer.
Ik meet op de contactjes van de houder 5.30V, een waarde wat volgens het trafo'tje aan het snoer ook de uitgangsspanning moet zijn. De contactjes op de houder staan ook nog gewoon mooi uitgeschoven en hij maakt ook gewoon contact. Wat heb ik nou allemaal geprobeerd:
- Plus en min omgedraaid (Gaat gelijk het scherm op zwart en start hij opnieuw op) dus contact maakt hij wel.
- contactjes ingesprayd met contactspray
- garmin helemaal gereset
- opladen via de auto lader (aan de achterzijde) werkt ook gewoon
- Accu gaat nog erg lang mee dus die zal ook niet kapot zijn.
- Contactjes op het apparaat zelf gemeten en hier staat ook spanning op.
- Accu spanning van de motor is goed
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Ik had de vraag ook al op de gps pagina op facebook gesteld, maar kwam hier ondanks de vele reacties en suggesties niet verder dus probeer ik het maar hier.
Ik heb een garmin zumo 345LM welke niet op laad in de houder. Op mijn vorige motor lade hij wel gewoon op in de houder, maar sinds het over zetten naar mijn nieuwe motor en het verlengen van de kabel (kabel te kort) niet meer.
Ik meet op de contactjes van de houder 5.30V, een waarde wat volgens het trafo'tje aan het snoer ook de uitgangsspanning moet zijn. De contactjes op de houder staan ook nog gewoon mooi uitgeschoven en hij maakt ook gewoon contact. Wat heb ik nou allemaal geprobeerd:
- Plus en min omgedraaid (Gaat gelijk het scherm op zwart en start hij opnieuw op) dus contact maakt hij wel.
- contactjes ingesprayd met contactspray
- garmin helemaal gereset
- opladen via de auto lader (aan de achterzijde) werkt ook gewoon
- Accu gaat nog erg lang mee dus die zal ook niet kapot zijn.
- Contactjes op het apparaat zelf gemeten en hier staat ook spanning op.
- Accu spanning van de motor is goed
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?