Garmin zumo 550 beeldscherm vervangen

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
356
71
Heerlen
Ik heb twee garmin zumo,s 550 , eentje in slechte staat maar met een goed touchsreen , de andere is in goede conditie maar met een slecht touchscreen
Nu ben ik bezig om deze touchscreens te wisselen , op zich een appeltje eitje , smalle flatcable zo los gewipt MAAR de BREDE flatcable die ernaast zit weet ik niet hoe ik die moet loshalen , ik zie wel waar de flatcable in de houder gaat op de flatcable zit een korte tweede lip waar normaliter aangetrokken moet worden om de flatcable uit de houder te trekken WAT MIJ NIET lukt , kan natuurlijk harder trekken maan ben bang dat ik iets stuktrek en verder van huis ben
wie van jullie heeft dat al eens gedaan en kan mij advies hierover geven *O**O*
 
Waarom zo snel afspelen , lijkt wel of het niet gezien mag worden , Maar met mijn neus bijna tegen het monitorscherm
en vijftig keer op de PAUZE knop gedrukt te hebben met een goed gevuld glas whiskey erbij ter ondersteuning zag ik
gisteravond 23.00 wat die snelle jonge deed , dus direct naar de tafel en na drie keer succes , het hele gebeuren gaat iets anders dan op het filmpje ( hij liet het niet gedetailleerd zien dat was de truc van hem ) heb het zelf ontdekt de laatste keer en 1,2, 3
HOPAAA gelukt , ben er blij mee weet nu hoe het moet , voor belangstellende die het ook zelf willen doen PB mij maar :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan