Garmin Zumo 550 motorsteun

Ja, maar waarom het niet in de 3x0 serie zit is mij een raadsel.
Tenminste, vanuit technisch oogpunt.
Vanuit Marketing snap ik het wel (dan verkoop je de 590 meer).

Speel muziek nu wel vanaf mijn telefoon, dan maar geen gesproken instructies over de helm.
 
Ik ben nog steeds erg blij met mijn 550, de "echte" knoppen aan de zijkant van het scherm vind ik fijn en goed met handschoen te bedienen. Is al mee door heel Europa en een groot deel van de VS geweest.

Mijn vrouw heeft hem twee jaar heel intensief (vertegenwoordigster) in het koekblik gebruikt en ik zeer regelmatig op de motor. Nu ben ik een mooi weer rijder en is 'ie nog niet heel vaak nat geworden, dus hoop ik dat die van mij nog een paar jaar mee gaat.

Topding!
 
Exact hetzelfde meegemaakt. Zumo deed het niet meer. Veel lol van gehad. Dus leek een goede deal. De zumo 550 zelf omgeruild voor €130. Daarna bleek (ook) de houder kapot. Nog eens €90. Hmmm.

Zonder dat ding zat ik nu waarschijnlijk nog steeds ergens in Syrië. Maar die €210 had ik achteraf toch misschien liever in een nieuw/ander model gestoken.
 
Exact hetzelfde meegemaakt. Zumo deed het niet meer. Veel lol van gehad. Dus leek een goede deal. De zumo 550 zelf omgeruild voor €130. Daarna bleek (ook) de houder kapot. Nog eens €90. Hmmm.

Zonder dat ding zat ik nu waarschijnlijk nog steeds ergens in Syrië. Maar die €210 had ik achteraf toch misschien liever in een nieuw/ander model gestoken.




Terug van een schorsing van 8 maanden? :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan