Garmin zumo 550

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 550 is zeker een goed apparaat, maar ik ben bang dat je je vraagprijs naar beneden bij zult moeten stellen. De nieuwere gps systemen zijn relatief goedkoper geworden en hierdoor is het prijsverschil met bijv. de Zumo 350 slechts 120 euro. Daarbij kent de 350 Lifetime map updates, en dat vertegenwoordigt een waarde van zo'n 70 euro.

Prijsverschil tussen de gebruikte 550 en een nieuwe 350 is dan nog maar 50 euro.

:)
 
Appel en peer vergelijk.

Als je accu stuk gaat zet je bij 350 er niet even een andere in. Geen mp3 speler op de 350. Geen anti diefstal op de 350.

Als je daar niets om geeft prima maar ze zijn niet te vergelijken. Ben je zo kwijt voor 300 euro denk ik. (heb al een 660 waar ik erg tevreden mee ben dus gratis schopje)
 
De accu vervangen lijkt me overbodig bij een nieuw apparaat ;)
en behalve de mp3 speler kent de 350 meer voordelen dan nadelen, rijbaan assistentie, lifetime maps, junction vieuw, max. snelheids aanduiding..
 
De accu vervangen lijkt me overbodig bij een nieuw apparaat ;)
en behalve de mp3 speler kent de 350 meer voordelen dan nadelen, rijbaan assistentie, lifetime maps, junction vieuw, max. snelheids aanduiding..

Stel een accu raakt een keer op... Of zit hier een accu in die lifetime update heeft? ;) gooi je de 350 dan weg? Tuurlijk zit ie meestal aangesloten maar een accu koop je voor een 550 voor een prikkie op ebay.

En alles wat je doorstreept heeft deze toch ook?
 
Dat kan, maar buiten "onze discussie" om blijft de 550 een prima gps voor op de :]

free kick ;)
 
Ik heb opzich wel interesse, voor mijn vriendin (heb er zelf al een).
Zitten alle andere spullen er nog wel bij? De dvd, gele papiertje met code, rammount etc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan