Garmin Zumo XT foutmelding

Nightwishgek

Die hard MF'er
18 feb 2014
315
445
Goedendag,

Sinds een jaar in bezig van de Garmin Zumo XT, maar helaas loop ik nu tegen een probleem aan.

Als ik een route wil plannen en die gaat die berekenen krijg ik de onderstaande error:

WhatsApp Image 2023-05-16 at 16.29.23.jpeg

Volledige reset al gedaan (https://www.mywaypoint.nl/faq/faq.php?id=233&cat=9) fabrieksinstellingen hersteld maar niks mag baten. Zie ik wat over het hoofd of moet dit echt gevalletje terugsturen worden...? (Duurt minimaal 4 weken bij Louis en over 1.5 week naar de Dolomieten)

Hebben jullie toevallig nog een goeie tip?
 
Welke kaarten staan er allemaal op (en aan)? Recent een kaartupdate geïnstalleerd? Soms gaat die niet helemaal goed met als gevolg dat er geen routeerbare kaart in jouw regio erop staat...
In dat geval kan opnieuw installeren uitkomst bieden, maar kijk eerst eens wat erop staat.
(de City Navigator is de belangrijkste, die moet er in twee delen op staan)
 
Welke kaarten staan er allemaal op (en aan)? Recent een kaartupdate geïnstalleerd? Soms gaat die niet helemaal goed met als gevolg dat er geen routeerbare kaart in jouw regio erop staat...
In dat geval kan opnieuw installeren uitkomst bieden, maar kijk eerst eens wat erop staat.
(de City Navigator is de belangrijkste, die moet er in twee delen op staan)

Kijk, dit was de oplossing voor mij! Wel gek, via toestel zelf (via wifi) alle kaarten geupdate en de software helemaal up te date gemaakt. Sluit ik hem aan via garmin express op de pc, kan ik nog een update en kaartupdate doorvoeren. Afin, dat dus gedaan en nu werkt die weer na behoren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan