Garmin Zumo XT

Ahh duidelijk, ik begrijp het. Maar ik had hem in Kurvinger al het vinkje track geselecteerd. Niet dat het voor deze route veel uitmaakt, maar als ik hem uitteken wil ik hem eigenlijk 100% hetzelfde rijden.

1650554095616.png
 
Ahh duidelijk, ik begrijp het. Maar ik had hem in Kurvinger al het vinkje track geselecteerd. Niet dat het voor deze route veel uitmaakt, maar als ik hem uitteken wil ik hem eigenlijk 100% hetzelfde rijden.

Bekijk bijlage 1752514
Je hebt nu beide geëxporteerd vermoed ik.
Zowel de route als de track.

Je kunt even kijken of je bij sporen ook de track in de xt kan importeren, deze dan omzetten naar reis (route) dan zou hij beter moeten kloppen
 
Je kan beter alleen de track uit Kurviger gebruiken, zet deze inde XT, en zet daar om naar een reis. Nu zal die reis 100% het zelfde zijn als je spoor. Wanneer je gaat rijden maak de track dan zichtbaar onder de reis en je weet steeds of je goed of verkeerd rijdt.
 
Je kan beter alleen de track uit Kurviger gebruiken, zet deze inde XT, en zet daar om naar een reis. Nu zal die reis 100% het zelfde zijn als je spoor. Wanneer je gaat rijden maak de track dan zichtbaar onder de reis en je weet steeds of je goed of verkeerd rijdt.
Goede, hoe maak je een track zichtbaar onder de reis?
 
Selecteer een spoor, klik linksboven op sleutel. In het volgende menu kies je voor "toon spoor" aanvinken, de breedte en de kleur. Het spoor ligt nu onder de route.
Op de foto spoor is blauw, route paars. Spoor is hier wel breder gemaakt dan standaard aanwezig in toestel.
7194.png
 
Voor degene die een XT zoeken (niet de mijne). Er staat er eentje op het BMW GS forum voor 375,- met een hoop extra's. Omgeving Utrechtse Heuvelrug.


Deze Zumo XT Elite bundel is in nieuwstaat:

Compleet geleverd met:
Opbergetui
Onroute motorkaart V5 West Europa
Onroute 1001 motorroutes DVD
Autohouder
Motorhouder op Rammount kogel
BMW Canbus aansluitstekker
Afdekkapjes motorhouder
Korte knijper Rammount
Stuurmontage Rammount





Vraagprijs 375,-
 
Hoe starten jullie een route die niet in de beurt begint maar b.v 20km verder op het dichtst bijzijnde punt heeft?
Als ik vanaf punt start waar ik dan sta en doe dichtst bij zijnde punt dan laat XT mij de route starten naar dichtst bijzijnde punt tot aan einde route dit is dus niet de hele route, starten jullie vanaf daar de route weer op nieuw?
of passen jullie thuis de complete route aan zodat start en eind punt ergen bij je thuis is?
Of is er een andere oplossing?
 
Begin route selecteren en dan bij aankomst begin, de route opnieuw starten.
Beetje afhankelijk waar je dan precies staat, maar daarna dichtstbijzijnde punt zou dan goed moeten zijn.
 
Voor degene die een XT zoeken (niet de mijne). Er staat er eentje op het BMW GS forum voor 375,- met een hoop extra's. Omgeving Utrechtse Heuvelrug.


Deze Zumo XT Elite bundel is in nieuwstaat:

Compleet geleverd met:
Opbergetui
Onroute motorkaart V5 West Europa
Onroute 1001 motorroutes DVD
Autohouder
Motorhouder op Rammount kogel
BMW Canbus aansluitstekker
Afdekkapjes motorhouder
Korte knijper Rammount
Stuurmontage Rammount





Vraagprijs 375,-
Ik ben nog niet helemaal wegwijs in de navigatie systemen voor de motor. Heeft de Garmin voordelen/nadelen tov een TomTom?

En is dit een nette prijs voor dit setje?

Edit: zie al dat deze verkocht is.
 
In grote lijnen onderstaand wat ik lees (ik heb nl geen ervaring met TT) maar met de XT heeft Garmin grote stappen gemaakt.
(Wat ik erg prettig vind is dat ik met mijn iPhone + Kurviger onderweg een route kan maken en die naar de XT kan sturen)

Garmin: Herberekenen kan uit waarbij originele route behouden blijft (belangrijk als je een vaste koffiestop bij een groep hebt), offroad te gebruiken, menu XT niet altijd gebruiksvriendelijk en je moet je echt verdiepen in Basecamp, niet de mooiste route zelf maken op de navi (wel via Kurviger of Basecamp bv), super scherp scherm

TomTom: Herberekenen kan niet uit, offroad moeilijk met huidige kaart, menu gebruiksvriendelijk/intuïtief, mooiere routes maken op de navi zelf, normaal scherm
 
Vandaag weer op pad geweest met de zumo, maar als ik de kaart voor had en op de 3 puntjes drukte loopte hij telkens vast en ging hij opnieuw opstarten. dit is na de vorige update gekomen. Ik merk dat het allemaal niet bepaald soepeltjes loopt met de XT.
 
Vandaag weer op pad geweest met de zumo, maar als ik de kaart voor had en op de 3 puntjes drukte loopte hij telkens vast en ging hij opnieuw opstarten. dit is na de vorige update gekomen. Ik merk dat het allemaal niet bepaald soepeltjes loopt met de XT.
Reset naar fabrieksinstellingen en opnieuw proberen :Y
 
Op de Xt pagina op FB zijn hier al pagina's vol over geschreven. Harde reset is de enige oplossing. Maar, nadien heeft ook je toestel een grote beurt gehad en zijn alle rommel weer weg. Let op je moet alles terug instellen en koppelen.
 
Vandaag weer op pad geweest met de zumo, maar als ik de kaart voor had en op de 3 puntjes drukte loopte hij telkens vast en ging hij opnieuw opstarten. dit is na de vorige update gekomen. Ik merk dat het allemaal niet bepaald soepeltjes loopt met de XT.
Ik ervaar precies hetzelfde!
 
Ik ervaar precies hetzelfde!
ik zie dat er heel veel problemen zijn. helaas werkt alleen een harde reset. Wel eerst even een backup maken.

Edit:
Ik zie hier boven de reacties inderdaad ook al met deze oplossing. Jammer van Garmin. Heb de laatste tijd al veel problemen met deze en mijn vorige zumo gehad.
 
Harde reset gedaan en alles weer goed. Koppelingen opnieuw gemaakt (in aanbevolen volgorde zoals op ADV rider) en nu maar hopen dat nu de flitsmeistermeldingen wel op het scherm van de XT komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan