gas erop!

Met vochtig wegdek is het altijd oppassen. Zelfs \'alleen\' rechtuit volgas lukt al niet, resulteerd in slippend achterwiel... :(

Maar zodra er droge stukjes zijn, dan ga ik lekker. Binnen de bebouwde kom, en dan bedoel ik ook echt bebouwde kom, dus niet 2 maal 2 baans gescheiden rijbanen totaal afgescheiden van huizen en er mogen alleen motorvoertuigen komen (Almere), rij ik ook rustig. Maar daarbuiten gaat het wel eens harder. Meestal ff doortrekken. Je zit zo snel op 160... Op de snelweg tip ik regelmatig de 200, en soms iets meer 230 is nu het meeste. Maar dat probeer ik niet te veel te doen, beetje groot risico (lees rijbewijs kwijt).

Maar ik denk dat dit erbij hoort... (Ik bedoel lekker rijden op de motor.)
 
Maar zodra er droge stukjes zijn, dan ga ik lekker. Binnen de bebouwde kom, en dan bedoel ik ook echt bebouwde kom, dus niet 2 maal 2 baans gescheiden rijbanen totaal afgescheiden van huizen en er mogen alleen motorvoertuigen komen (Almere), rij ik ook rustig. Maar daarbuiten gaat het wel eens harder. Meestal ff doortrekken. Je zit zo snel op 160... Op de snelweg tip ik regelmatig de 200, en soms iets meer 230 is nu het meeste. Maar dat probeer ik niet te veel te doen, beetje groot risico (lees rijbewijs kwijt).

Maar ik denk dat dit erbij hoort... (Ik bedoel lekker rijden op de motor.)

Was iedereen maar zo verstandig :}

Rijden op nat wegdek is wel mooi. Met geschikte banden kun je toch hard de hoek om.
 
Moet zeggen dat ik de rontondes die ik vanochtend tegenkwam ook wel eens sneller heb genomen. Het is niet echt glad, alleen nat (zit toch wel een verschil in).. Toch doe ik het wel een stukkie rustiger aan. Rechtdoor kan het gas er wel op maar in de bochten houdt ik me wel in tot het weer 15-20 graden / droog is :) ik heb namelijk geen zin om onderdeel van het decor te worden.
 
afgelopen woensdag (met een vriendin achterop) naar ijmuiden gereden, was wel wat koud brrrr.
En \'s avonds op de terugweg had ik toch af en toe \'t idee als een watje door de bochten te gaan.
 
En \'s avonds op de terugweg had ik toch af en toe \'t idee als een watje door de bochten te gaan.

Beter als een watje door de bocht dan schuivend door de bocht of niet door de bocht!

Van \'t zomer wordt alles vast beter, ik heb trouwens ook een reisverslag van sybren (of zoiets iig) gelezen en daar was jij ook bij he?
Toen ging je niet echt als een mietje door de bocht met stepje en uitlaat over de grond dus dat zit vast wel goed!
 
succes ,\'k zal een kaars voor je branden heeft tenslotte bij mij ook gewerkt *D zowel bij auto als bij motor !
vanaf hoelaat moet hij aan ?
 
ik schuw het soms ook niet om eens flink in de toeren doortejagen(van 2000rpm tot 7000rpm in één versnelling mogelijk) maar wel als het moment het toelaat. bij stoplichten voordringen en stevig (1/2 gas)weg sprinten meestal 60km/h door de stad.
maar voor de rest rustig geen gerace.
soms heb je die kick ff nodig dan weet je weer wat er zo leuk is :]
 
ik schuw het soms ook niet om eens flink in de toeren doortejagen(van 2000rpm tot 7000rpm in één versnelling mogelijk) maar wel als het moment het toelaat. bij stoplichten voordringen en stevig (1/2 gas)weg sprinten meestal 60km/h door de stad.
maar voor de rest rustig geen gerace.
soms heb je die kick ff nodig dan weet je weer wat er zo leuk is :]
Is dit sarcastish bedoelt ofzo :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan