gas erop!

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Tja ik probeer mij wel te gedragen maar als \'t ff kan \'t gas erop :9 Hebben jullie daar ook zo\'n last van?
Zondag nog prettig :] gestoord door de bocht gegaan. En ff gekeken of ie niet nog harder kon. :)
Hoe zit dat bij jullie?
 
Zal bij de meeste hier wel hetzelfde zijn.
Met de motor rij je nu eenmaal nogal vlug te snel.
Ik kan het toch ook niet laten om er eens lekker aan te draaien :]
 
Kan me in de bebouwde kom goed inhouden (laat die $%#*% scooters maar voorbij komen). Maar buiten de kom, als er de ruimte is: Gazzzzzzzz

[edit]
100 meter rijden en ik zit buiten de kom. Bij de eerste goede bochten zijn de banden voldoende op temperatuur. Dan richting Lieshout en binnendoor naar Son en Breugel. Snelweg op richting Veldhoven (erg mooie doordraaier) en bij Eindhoven-Noord eraf ... vervolgens om Eindhoven airport heen. Op de terugweg via Best naar St. Oedenrode. Als ik dan weer terug ben heb ik veel mooie bochten achter me liggen.
 
Laatst bewerkt:
Altijd wel te ietsje harder :) Behalve waar kinderen spelen en waar flitspalen staan. Maargoed, wat is hard met een XR? ;) Maar ook op m\'n GS reed ik overal lekker vlot door. Met de auto eveneens.

Als je je altijd aan de snelheden houdt op de motor, dan kan je beter je motor verkopen en een auto kopen, want dan ben je geen echte motorrijder.
 
[

[ Op de terugweg via Best naar St. Oedenrode. Als ik dan weer terug ben heb ik veel mooie bochten achter me liggen.
[/quote]
Denk je wel aan al die bomen op die weg?? :P :P :P
 
ik heb zondag voor het eerst weer een stukje gereden over de postbank.
was best leuk aleen vol gas was nog een beetje koud.
 
Bij de lessen werd altijd verteld vlot rijden en gebruik maken van de mogelijkheden van een motor...( lees: Gas erop )
 
Echt wel :( , daarom moet ik me ook zo inhouden. Hopelijk voor 23 maart nog de mogelijkheid weer effe flink te gassen, zodat de randjes weer weg zijn.
 
ik hou me wel in met deze tijd van het jaar, is niet leuk een glijer maken en dan een heel seizoen niet kunnen rijden
 
Ik rij iedere dag nmaar het is best :( als je je achterband aan het slippen krijgt. Rij dus redelijk voorzichtig als het glad kan zijn.
 
Beter een beer als een trein zullen we maar weer denken.

Kijk dat is nu weer het verschil tussen die half vol en half leeg theorie. ;)
 
:^ maar ja, ook voor mij geld, wat is doorrijden, gas trek ik ook nu nog open, maar harder dan 155 kan ik niet ;(
 
ik heb zondag voor het eerst weer een stukje gereden over de postbank.
was best leuk aleen vol gas was nog een beetje koud.

Mooie weggetjes daar maar is daar erg gevaarlijk ;) Ben daar met een auto over de kop geslagen door een of andere kut ree. Auto was pas 2 weken oud... :(

Tis trouwen Posbank en niet Postbank
 
Beter een beer als een trein zullen we maar weer denken.

Kijk dat is nu weer het verschil tussen die half vol en half leeg theorie. ;)

Heej Saint, hang jij ook al hier rond :9 !

Ik probeer me in te houden, zeker nog in de bochtjes..... Dadelijk weer mooi weer, knallen we weer relext :]
 
Afgelopen zondag wel lekker kunnen \'doorrijden\' en voor de rest doe ik het nog rustig aan, totdat de wegen weer droog zijn.

Met de motor moet er inderdaad af en toe geschroeft worden!! })
 
Mooie weggetjes daar maar is daar erg gevaarlijk ;) Ben daar met een auto over de kop geslagen door een of andere kut ree. Auto was pas 2 weken oud... :(

Tis trouwen Posbank en niet Postbank

ja dat wel somige stukken was nog wel wat licte sneeuw-glad maar waren niet de enige coureurs.

en stukie terug vanaf rehden ricting dieren ff ful speed. toch 250 gehaald :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan