Gas slaat op hol bij indrukken shoke

Is geen slecht idee om op valse lucht te controleren,want een origineel luchtfilterhuis
geeft ook steun aan de carburateurs,haal je het filterhuis weg dan hangen de carbs alleen
nog maar aan de inlaatrubbers plus nog het extra gewicht van die losse filters.
Maar door die losse filters is het veel moeilijker geworden op valse lucht te controleren,want
spuit je nu 1 of ander vluchtig goedje op de rubbers dan zuigen de carbs dat ook aan en
kan het zijn dat daardoor de motor ook sneller gaat draaien,en lijkt het alsof er valse lucht aangezogen word terwijl dat niet zo is.
 
Rest nog de vraag, weet iemand hoeveel slagen de mengselschroef open moet staan, fabrieksinstelling? Of is dat alleen te doen met apparatuur?

De basisinstelling van de mengselschroeven is vast wel ergens te vinden op internest. Zoeken, zoeken en verder zoeken. Pas als je 3 X dezelfde hebt gevonden van verschillende posters kan je het geloven.


En even als check 1 slag ='360 graden?

:Y :Y :t


En even voor de goede orde, welke carbs zitten er op jouw motor? Alleen een Z750 uit 1985 vermelden is 't net niet. Merk, type en 't liefst een pheauteau d'r bij.

Enne, valse lucht controleer je met een spuitbus remmenreiniger. :Y
 
Laatst bewerkt:
Nog even een vraag,loopt hij wel goed stationair als hij warm is,of blijft het toerental hoog?
 
Eenmaal warm loopt hij stationair, redelijk. Maar ik heb hem helemaal ontregeld met mijn gedraai. Eerst even de kenners laten kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan