gasgeven bij flitspaal

jester

MF'er
16 mrt 2004
108
0
wolvega
Gister tijdens een ritje door Friesland :] kregen wij het flauwe idee om bij een "van voren flitsende paal" eens wat extra gas te geven. Logisch gevolg, flits, flits. In hoeverre is het zeker dat je hiervoor geen rekening thuis gestuurd krijgt? Wij gaan nl binnenkort die zelfde tocht met een mannetje of 30 doen, en flits x30 lijkt me een bijzonder leuk gezicht :)
 
Zoveelste die het vraagt :z


Je kan er voor gepakt worden als ze je herkennen , maar bewijslast is moeilijk dus kan wel eens meevallen.

Ik zou zeggen probeer het eens uit en zeg me wat je bereikt hebt ( buiten het feit dat je de politie bezig houd met andere dingen dan boeven vangen ;) )
 
Misschien had je dat vantevoren moeten bedenken. :P

Maarreh, seriously, kans is vrij klein, lijkt me. Maar als er toevallig 30 meter verderop een agent staat, ben je natuurlijk wel de pineut. En als je nou dagelijks langs dezelfde flitspaal knalt, dan zullen ze misschien eens poolshoogte gaan nemen en heb je kans dat je ze met terugwerkende kracht alsnog krijgt. ;)
 
ghehe...

het enige wat mij te binnen schiet is het verhaal van de baas van me zus.
Hetzelfde stukje richting werk. Hetzelfde geintje bij een paal die van voren flitst. Maar hij stond er zo vaak op, dat toen de blauwe jongens eens daar stonden te laseren, ze hem herkenden en hij alsnog alle boetes met terugwerkende kracht mocht betalen.

Maak je dus niet beroemd bij die palen ;)
 
Zolang ze niet weten wie je bent geen probleem.
Rij je er elke dag en laat je hem flitsen, en staat er dan ineens een agent te posten en houdt je aan, yep, dan mag je elke flits die ze hebben van het afgelopen jaar afrekenen.
 
Nieuwe nummerborden (met die NL sticker) hebben een speciale coating die na zo'n flits een sterk elektromagnetische puls uitzend. De flitspaal heeft vaak een sensor aan boort die dat signaal op kan vangen. Aangezien elk nummerbord een unieke puls uitzend kunnen ze zo ook achterhalen welk kenteken je hebt. De letters en cijfers op het kenteken zijn slechts voor de visuele bevestiging van de agent die het met zijn ogen moet waarnemen.

Sh*t, deze moet ik bewaren voor 1 april...
 
Nieuwe nummerborden (met die NL sticker) hebben een speciale coating die na zo'n flits een sterkt electromagnetische puls uitzend. De flitspaal heeft vaak een sensor aan boort die dat signaal op kan vangen. Aangezien elk nummerbord een unieke puls uitzend kunnen ze zo ook achterhalen welk kenteken je hebt. De letters en cijfers op het kenteken zijn slechts voor de visuele bevestiging van de agent die het met zijn ogen moet waarnemen.
Heb je nou wéér aan die paddo's gezeten? |(
 
Misschien had je dat vantevoren moeten bedenken. :P

Het was maar met een snelheid tussen de 85 en de 90, dus mocht er een boete komen, dan valt het nog reuze mee (de topper ligt op 245 eurie, dus een kleintje van onder de 30 eurie is goed te brengen thuis, al blijft het wel zonde geld)
 
Yello Hello,


Nieuwe nummerborden (met die NL sticker) hebben een speciale coating die na zo'n flits een sterk elektromagnetische puls uitzend. De flitspaal heeft vaak een sensor aan boort die dat signaal op kan vangen. Aangezien elk nummerbord een unieke puls uitzend kunnen ze zo ook achterhalen welk kenteken je hebt. De letters en cijfers op het kenteken zijn slechts voor de visuele bevestiging van de agent die het met zijn ogen moet waarnemen.



Klonk vrij plausibel :9

FaDen

P.S. :? Quote |(
 
quote.gif
<--Dat knopje gebruiken. :)
 
Nieuwe nummerborden (met die NL sticker) hebben een speciale coating die na zo'n flits een sterk elektromagnetische puls uitzend. De flitspaal heeft vaak een sensor aan boort die dat signaal op kan vangen. Aangezien elk nummerbord een unieke puls uitzend kunnen ze zo ook achterhalen welk kenteken je hebt. De letters en cijfers op het kenteken zijn slechts voor de visuele bevestiging van de agent die het met zijn ogen moet waarnemen.

Sh*t, deze moet ik bewaren voor 1 april...
:} :} :} :} :}
 
Vergeet vooral je middelvinger niet op te steken en een foto te posten van de happening!
:}
 
hmmm ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een golfie met slave flits die iedere keer op de foto stond bij de zelfde paal met onleesbare kenteken plaat, tot ze besloten hem op te wachten en toen moest ie alsnog alles dokken. dus niet met al te grote regelmaat bij dezelfde paal, maar af en toe zal eht wel meevallen
 
Nieuwe nummerborden (met die NL sticker) hebben een speciale coating die na zo'n flits een sterk elektromagnetische puls uitzend. De flitspaal heeft vaak een sensor aan boort die dat signaal op kan vangen. Aangezien elk nummerbord een unieke puls uitzend kunnen ze zo ook achterhalen welk kenteken je hebt. De letters en cijfers op het kenteken zijn slechts voor de visuele bevestiging van de agent die het met zijn ogen moet waarnemen.

Sh*t, deze moet ik bewaren voor 1 april...

Kijk, wanneer je zo uit je nek kunt lullen en wij klootjes volk slikken het dan.... ligt er een heel mooie carriere in de politiek in het verschiet. Op welke lijst kunnen we stemmen?
 
Ben zelf vaker van voren geflitst.. Nog nooit wat van gehoord.... en mijn motor is niet echt wat je noemt standaart... Dus kans is klein.. heb ook eens het verhaal gehoord van een agent in opleiding die elke dag allerlij geintjes uithaalde op weg naar zijn opleiding... Hebben hem uiteindelijk wel gepakt door te posten bij de paal... niet alleen de boetes betalen maar kon ook gelijk stoppen met zijn opleiding.... :)
 
Gister tijdens een ritje door Friesland :] kregen wij het flauwe idee om bij een "van voren flitsende paal" eens wat extra gas te geven. Logisch gevolg, flits, flits.

Guilty as charged! ;) Ja hoor, dat mag gewoon een van onze 10 geboden worden genoemd:

"Gij zult, wanneer gij in een gebied rijdt waar u niet dagelijksch komt, uw plicht als goede burgermensch doen en uw beeldtenis vastleggen op de gevoelige plaat der flitschpaal. Dit zal geschieden teneinde het gedrag der corrupte regeringschfunctionarisschen te frustreren."

Toerritjes zijn er vooral goed voor. Lekker stroboscoopje spelen met z'n allen ;)

Rij ze! :]
 
Gister tijdens een ritje door Friesland :] kregen wij het flauwe idee om bij een "van voren flitsende paal" eens wat extra gas te geven. Logisch gevolg, flits, flits. In hoeverre is het zeker dat je hiervoor geen rekening thuis gestuurd krijgt? Wij gaan nl binnenkort die zelfde tocht met een mannetje of 30 doen, en flits x30 lijkt me een bijzonder leuk gezicht :)

ga vooral zo door

t volgende wat ze gaan invoeren is een verplichte voorkentekenplaat op motoren
 
Nieuwe nummerborden (met die NL sticker) hebben een speciale coating die na zo'n flits een sterk elektromagnetische puls uitzend. De flitspaal heeft vaak een sensor aan boort die dat signaal op kan vangen. Aangezien elk nummerbord een unieke puls uitzend kunnen ze zo ook achterhalen welk kenteken je hebt. De letters en cijfers op het kenteken zijn slechts voor de visuele bevestiging van de agent die het met zijn ogen moet waarnemen.

Sh*t, deze moet ik bewaren voor 1 april...
L :+ L Je moet het maar verzinnen :} :}
 
heb ook eens het verhaal gehoord van een agent in opleiding die elke dag allerlij geintjes uithaalde op weg naar zijn opleiding... Hebben hem uiteindelijk wel gepakt door te posten bij de paal... niet alleen de boetes betalen maar kon ook gelijk stoppen met zijn opleiding.... :)


Klopt ja, hij mocht gelijk zijn spullen pakken :}

Groet Rutger
 
Vorig jaar ben ik geflitst van voren terwijl ik een wheely deed!
Ik heb er nooit wat van gehoord, al had ik die foto maar al te graag willen hebben 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan