Gashendel R6 2006/2012

Dark0z

MF veteraan
12 feb 2006
1.454
145
Voor mijn cbr600f ben ik op zoek naar een gashendel van een R6 uit het jaar 2006 tot 2012. Dit om een kortere slag te maken :)

ik hoor het graag
 
kijk das grappig, ik heb net zo'n ding gescoord hier op MF... en op mn SV650 gemonteerd, daar scheelt het net genoeg om een duidelijke verbetering te zijn. Je hebt alleen het plastic deel dat om je clip-on draait nodig. Kost nieuw ook niet de wereld, maar er zijn volgens mij verschillende versies die je NIET moet hebben.

Yamaha R6 gashendel nieuw en origineel

Dit is de advertentie met duidelijke foto's van het onderdeelnummer dat je moet hebben :t

Zelfs bij CMSNL.com is hij niet belachelijk duur.... KLIK al kan het vast nog ergens goedkoper

Later,

Loek
 
kijk das grappig, ik heb net zo'n ding gescoord hier op MF... en op mn SV650 gemonteerd, daar scheelt het net genoeg om een duidelijke verbetering te zijn. Je hebt alleen het plastic deel dat om je clip-on draait nodig. Kost nieuw ook niet de wereld, maar er zijn volgens mij verschillende versies die je NIET moet hebben.

Yamaha R6 gashendel nieuw en origineel

Dit is de advertentie met duidelijke foto's van het onderdeelnummer dat je moet hebben :t

Zelfs bij CMSNL.com is hij niet belachelijk duur.... KLIK al kan het vast nog ergens goedkoper

Later,

Loek

Perfect, zal hier even verder naar kijken, thanks!

Nu is de slag van de 2005 variant anders dan de 2006 :) maar wellicht het proberen waard
 
Dat laatste wist ik dan weer niet...

ik heb voor mn beide motorfietsen een lijstje van dingetjes die ik nog wil / moet doen aan het ding. En eigenlijk stond deze R6 gashendel al zo lang ik de SV heb op het lijstje, was een tip die ik kreeg, dus die kwam klakkeloos op het lijstje _O- had me er ook eigenlijk helemaal niet in verdiept verder, en toen het ding hier opeens voorbij kwam heb ik het maar gedaan en ben wel tevreden met het resultaat :t
 
Ik heb hem ook op m’n MT 07 zitten. Maakt hem een stuk directer

A90C834B-57B0-4B00-82BF-6FBB24D5A1C4.jpeg

Daar heb je het artikelnummer, kan je bij een willekeurige yamahadealer invoeren en dan kan je hem ook zo bestellen 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan