Gaskabel stroef bij warme Thunderace

MAzlbeer

Die hard MF'er
25 mei 2004
525
0
Dronryp
Ola,

gistermiddag ben ik ff een uurtje wezen toeren, en na een kleine pitstop kwam ik erachter dat mijn gas niet met een soepele klik terugschiet zoals ie deed maar dat ie eerst 1 seconde wacht en dan langzaam terug rolt. Toen mijn ACE weer wat koeler was (voor zover dat kon afgelopen weekend ;) ) ging ie weer ietsje soepeler maar nog niet zoals ik gewend was.

Heeft iemand suggesties waar ik kan zoeken om het op te lossen??

Ik heb nu al 2 weken mijn rijbewijs en ik zit nog niet te wachten op cruise control
 
kan zijn dat je gaskabels gewonden zitten...

of ze staan niet goed strak afgesteld, eerst ff kijken of je met de stelschroeven wat kan verbeteren, anders moet je ff onder je tank koekeloeren :P
 
Laatst bewerkt:
:^ Bij de ACE zal, net als bij de ThunderCat, ook wel zo'n stel mogelijkheid in de kabel zitten. Er moet een klein beetje speling in zitten bij max stuuruitslagen. Verder smeer ik m'n kabels zo af en toe met wat Teflon olie. Even de kapjes bij het handvat verwijderen, de 2 kabels afkoppelen en olie erin laten lekken. Als je toch bezig bent haal dan ook even je stuurgewicht eraf zodat je het handvat eraf kunt halen, schoonmaken en inolien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan