Gaskabels Suzuki

Loki

MF veteraan
Donateur
27 jul 2003
5.401
1.217
Goes
Vanwege ombouw naar superbike stuur. Paar langere gaskabels gezocht. Graag +-60cm gemeten op de buitenkabel inclusief eventuele metalen bochten aan de kant van de gasklephuizen/carburateurs.

Iemand iets liggen toevallig?
 
Zit er iets bij van +-60cm? Of weet je het motortype, dan kan ik de zoekmachine raarplegen voor plaatjes :t

Het is voor een TL1000. Eigenlijk vertrouw ik er een beetje op dat meer modellen van die tijd dezelfde kabeleindes en stellers hebben.

Met verschillende lengtes/bochten erin voor elk specifiek model.
 
Van een 1998 Bandit 600 en een 1999 GSX-F 600 zou er nog wat kunnen liggen.
Grandioos! Op het interweb lijken de GSX-F kabels een goeie kandidaat. Het lijkt aan beide kanten op de kabels die ik heb, en de metalen bochten komen misschien zelfs beter uit dan de huidige kabels!

Mocht je zin/tijd/gelegenheid hebben om ze op te meten, graag!*D
 
ik heb nog wat liggen van gsxr-en van begin 2000. als Erwin je niet kan helpen kan ik wel ff wat meten en fotos maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ik ben bang dat ik je teleur moet stellen.
Is van een projectje dat liep voordat we de schuur verbouwde. Dus ik heb t of al verkocht OF het is momenteel even niet te vinden.

Van de week moet ik nog even zoeken, maar als iemand anders wat heeft moet je t vooral doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ik ben bang dat ik je teleur moet stellen.
Is van een projectje dat liep voordat we de schuur verbouwde. Dus ik heb t of al verkocht OF het is momenteel even niet te vinden.

Van de week moet ik nog even zoeken, maar als iemand anders wat heeft moet je t vooral doen.
No worries, klinkt bekend :9

Realiseerde me gisteren dat ik al eerder een breed stuur op een andere TL heb gehad :z Waarschijnlijk de knoppen/gashendel/kabels in een grotere partij onderdelen weg gedaan, kan me er niets van herinneren..

ik heb nog wat liggen van gsxr-en van begin 2000. als Erwin je niet kan helpen kan ik wel ff wat meten en fotos maken.
Graag 8-)

Ik zou geholpen zijn met +-60cm vanaf de kunststof stellers tot de metalen stellers. Als het daar bij in de buurt komt dan hoor ik het graag!
 
ok, ik zal morgen ff kijken.

heb je misschien ook een voorbeeldplaatje van hoe die metalen bochten eruit moeten zien?
 
20211204_100322.jpg
20211204_100353.jpg
20211204_100518.jpg
 
ze zijn rond de 60cm, hangt er vanaf waar vamaf de verstellers je meet en hoe de verstellers staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Bedankt voor de duidelijke foto’s Pilz :t Inmiddels heb ik de originele ‘push’ kabel (zonder metalen bocht) aangesloten op de ‘pull’ kant van het gasklephuis. Om langs het balhoofd te komen moet het door het frame. De S bocht die de kabel dan maakt geeft een stuk meer weerstand dan verwacht. Zonde, want qua lengte en stellers zien je kabels er ideaal uit. Aan de metalen stellers te zien komt het nog van een binnenslaper ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan