Gasklephuizen

GerardH

Rookie
3 aug 2006
3
0
Rutten
Ik ben voor een auto motor op zoek naar gasklephuizen. Het gaat om een 2.0 8v opel motor. Hebben jullie een idee van welke type motor het meest geschikt hier voor zijn?

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Handig :?

Je wilt naar individuele throttlebodies gaan? Dan kan je beter ebay in de gaten houden. Weet je al welke grootte van TB je wilt gaan toepassen?
t Ging over oto's dus ik heb de 3e zin niet eens gelezen. Dacht dat 'ie hier wat wilde kopen. ;)

GerardH

Rookie
3 aug 2006
3
0
Rutten
Gasklephuizen zijn over het algemeen bij motoren wat gangbaarder, dus voor de hobbyist een goede optie om te gebruiken. Qua grootte zat ik te denken rond de 40-43mm. Als ecu had ik megasquirt in gedachten.

Laatst bewerkt:

Chevy454

MF veteraan
6 jul 2002
2.814
0
België
www.chevy454.net
Gasklephuizen zijn over het algemeen bij motoren wat gangbaarder, dus voor de hobbyist een goede optie om te gebruiken. Qua grootte zat ik te denken rond de 40-43mm. Als ecu had ik megasquirt in gedachten.
Dan moet je denken aan de gasklephuizen van een hayabusa (45mm als ik me niet vergis) of van een gixxer 1000 (42mm)

Op het forum van MSefi is er een topic met de maten van de gasklephuizen van de meeste motoren ;)