gaslekkage slip-on uitlaat verhelpen

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Ik heb net mijn nieuwe uitlaatjes gemonteerd. Bij mijn rechteruitlaat komen er nog wat uitlaatgassen langs het punt waar de pijp van de nieuwe demper over de bestaande pijp gaat. Hierover zit een klem welke ik niet verder aan kan draaien (heeft ook geen zin).

Op bestaande pijp zit een metalen ring geklemt / gelast. Mijn origenele demper schoof deze netjes over deze ring, maar de nieuwe zit er maar half in.

Heeft iemand suggesties wat ik er tussen kan doen als pakking?? Is er wat te koop hiervoor??

Foto's volgen natuurlijk nog...
 
Ik heb zo'n catalogus van Motozoom liggen en daar staat iets in wat je kan gebruiken. Zo'n soort hittebestendige silicone die uithardt.

Ze hebben er een speciaal voor bij montage van nieuwe uitlaten/dempers.

edit: et voila, http://www.motozoom.nl/meerinfo/meerinfo.cfm?bestelnummer=10004259&typecode=geen&cftoken=4023981&cfid=1466748 (www.motozoom.nl/meerinfo/meerinfo.cfm?bestelnummer=10004259&typecode=geen&cftoken=4023981&cfid=1466748)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn sidekick-uitlaatjes:

aluminum.jpg

maar dan in RVS.

Zal dalijk na mijn werk wel ff langs en dealer rijden, kijken of die dat heeft.
 
je hebt van die uitlaatcement die je op de afdichting kunt smeren. het enige nadeel is dat ze dan niet meer zo makkelijk los te halen zijn. dus als je vaak op het circuit gaat rijden zou ik dat er niet tussen smeren.
 
Ik heb net mijn nieuwe uitlaatjes gemonteerd. Bij mijn rechteruitlaat komen er nog wat uitlaatgassen langs het punt waar de pijp van de nieuwe demper over de bestaande pijp gaat. Hierover zit een klem welke ik niet verder aan kan draaien (heeft ook geen zin).

Op bestaande pijp zit een metalen ring geklemt / gelast. Mijn origenele demper schoof deze netjes over deze ring, maar de nieuwe zit er maar half in.

Heeft iemand suggesties wat ik er tussen kan doen als pakking?? Is er wat te koop hiervoor??

Foto's volgen natuurlijk nog...
hier heb ik dus ook last van...grappig...nu de topic ff verder af lezen hoe dit op te lossen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan