Gassen

oossie

MF'er
27 mrt 2004
93
0
Ede
Woensdag (16-6)
Vrouwtje naar vergadering :) (kan ik gaan rijden) NOT
Krijg de verplichting om de hond uit te laten B| ,beestje heeft nogal wat beweging nodig dus laten we direct maar een ijsje halen.
In Ede heb je zo'n italiaans salonnetje (bernardo's ja) en leuk uitzicht op motorrijders die voorbij komen racen.

Kom aanlopen stappen er net een stuk of 5/6 mannetjes op hun racers zit er een gast bij die het nodig vindt om zijn motortje warm te draaien met max gas. :r
GVD wat een klootzak.
Een bende herrie alle mensen irriteren zich eraan en die ene verperst het voor ons. Je zag echt iedereen kijken van WTF is dit.

Verbaasde me wel want het was er maar 1 in de groep, moest zich denk ik profileren tov de rest.

Ik ben zelf heus geen wereldverbeteraar (hou er ook van om lekker te gassen maar dan op de weg ;) en niet stilstaand) maar vondt dit toch errug ver gaan.

Wat zijn jullie ervaringen of ben ik een zeikerd...

PS zo te zien waren het geen MF-ers.

moet toch kunnen vind ik.

Wat is dan de toevoegende waarde om volgassig te staan waar je staat bij een ijssalon :?

Sorry, maar ik kan er het nut niet van inzien.
De motorrijders die er bij zijn zullen vast al weten hoe het klinkt :X
En de mensen die rustig een ijssie eten, tsja, die gaan wel naar Assen als ze brullende motoren willen horen.

Warm draaien oke, maar overdreven volgas geven :?

Een vriend van mij doet dat ook. Beetje golftypeachtige mensen vaak. Van die johnnies die vroeger ook scooter reden met de hele neonverlichtingbende erachter.

sinds waneer ga je je motor warmdraaien ,door gas te geven??
gewoon choke open ,starten, choke half,even laten lopen ,choke uit,en rijden maar.
of doe ik het fout???

Wat is dan de toevoegende waarde om volgassig te staan waar je staat bij een ijssalon :?

Sorry, maar ik kan er het nut niet van inzien.
De motorrijders die er bij zijn zullen vast al weten hoe het klinkt :X
En de mensen die rustig een ijssie eten, tsja, die gaan wel naar Assen als ze brullende motoren willen horen.

Warm draaien oke, maar overdreven volgas geven :?

issie sneller warm :P

Sneller warm en hopelijk blaas je dan je blok op.... 8-)

Da's pas kikken, heeft iemand dat al eens gezien lijkt me lache :X

sinds waneer ga je je motor warmdraaien ,door gas te geven??
gewoon choke open ,starten, choke half,even laten lopen ,choke uit,en rijden maar.
of doe ik het fout???
Ik start, choke, rij binnen een minuut heel rustig weg, na 500 meter kan de choke er al zowat af, als motor goed warm is geef ik lekker gas. Of doe ik het ook fout?
Ik vind het trouwens nergens voor nodig. Moest het een soort loser :X poser voorstellen :?

Warmdraaien ok, maar ik doe dat rustig met af en toe wat extra gas. Nou heb ik ook geen bruluitlaat, maargoed. Niet iedereen houdt ervan, dus een beetje inhouden mag wel.
Aan de andere kant, als het toch maar kort is.. Of stond hij echt meer dan een halve minuut met volgas?

Laatst ook zoiets gezien, was niet erg van het geluid maar zielig voor die motor. Stilstaand werd dat ding een aantal keren de toerenbegrenzer ingejaagd..stilstaand.. |(

Ik vind dat je gelijk hebt; dit kan écht niet. Laat je vrouw voortaan de hond meenemen ofzo, dan kan jij tenminste doen waar je zin in hebt.

Laatst ook zoiets gezien, was niet erg van het geluid maar zielig voor die motor. Stilstaand werd dat ding een aantal keren de toerenbegrenzer ingejaagd..stilstaand.. |(
Idd vreemde gewoonte, zie je 't vaakst bij figuren die verder voor geen meter kunnen rijden.
Soort van primitieve compensatiedrang denk ik, kan 't anders ook niet verklaren. |(

Warmdraaien ok, maar ik doe dat rustig met af en toe wat extra gas. Nou heb ik ook geen bruluitlaat, maargoed. Niet iedereen houdt ervan, dus een beetje inhouden mag wel.
Aan de andere kant, als het toch maar kort is.. Of stond hij echt meer dan een halve minuut met volgas?

Was niet kort.
Als het kort is dan kan het wel leuk zijn zo'n brul van onder uit O-)
Dit was gewoonweg te lang en irri.

Het blijft moeilijk, want we zijn er geen van allen bijgeweest mag ik aannemen en wat de ene lang vind, vind de ander kort, wat de een irritant gasgeven vind, vind de ander wel mooi (de brul van onderuit). Al waren we er allemaal bijgeweest, dan hadden we nog een andere mening gehad.

Het blijft moeilijk, want we zijn er geen van allen bijgeweest mag ik aannemen en wat de ene lang vind, vind de ander kort, wat de een irritant gasgeven vind, vind de ander wel mooi (de brul van onderuit). Al waren we er allemaal bijgeweest, dan hadden we nog een andere mening gehad.

da's waar.

Maar het viel gewoon op.
Ik stoor me anders niet zo snel aan dit soort dingen moet iedereen zelf weten, maar dit was irritant als de neten. vandaar deze post

da's waar.

Maar het viel gewoon op.
Ik stoor me anders niet zo snel aan dit soort dingen moet iedereen zelf weten, maar dit was irritant als de neten. vandaar deze post
ja ik snap het wel hoor zit je een ijsje te eten ,gaat die gast lopen gassen ,hond in paniek kijkend naar zijn baas, moet ik hem pakken ofniet denkt de hond,kom je thuis word je vrouw boos,begind te schelden dat je de hond niet hebt uitgelaten en bent gaan motorrijden,jij snapt het niet ,zei wel want je ruikt naar de uitlaat gassen van je motor,hond krijgt een koekje ,jij eet een slappe hap uit de magnetron,en dat allemaal omdat een lullo zonodig moest gassen bij jou in de buurt.

ja ik snap het wel hoor zit je een ijsje te eten ,gaat die gast lopen gassen ,hond in paniek kijkend naar zijn baas, moet ik hem pakken ofniet denkt de hond,kom je thuis word je vrouw boos,begind te schelden dat je de hond niet hebt uitgelaten en bent gaan motorrijden,jij snapt het niet ,zei wel want je ruikt naar de uitlaat gassen van je motor,hond krijgt een koekje ,jij eet een slappe hap uit de magnetron,en dat allemaal omdat een lullo zonodig moest gassen bij jou in de buurt.

Ja zo is het geweest... |(

Als je de ondertitel leest weet je dat het thuis ook niet alles is. vandaar dat je verhaaltje nie kan kloppen.

:} :} :}

Heb een buurman met een intruder 1400, loopt hem ook altijd als een wezeloos warm te gassen :( wat een tering herrie. Maar goed ik vind het dus ook niet kunnen het is leuk als je motor een lekker geluid maakt, maar lijkt me niet gezond voor je motorblok vooral als je blok nog een beetje koud is, maar oke als sommige mensen dat leuk vinden moeten ze het gewoon doen.

Terug
Bovenaan Onderaan