gastank vast sjorren met simpele gespies,maar hoe?

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
erg simpel klusje eigenlijk als je met een voorbeeld kunt werken,heb ik hier niet,in mijn auto zitten net weer banden met gaatjes erin om de lpgtank.
heefd iemand een fotootje voor mij hoe het door die gleuven gaat,het moet namenlijk in een keer goed zonder kreukels te krijgen ;)
ben bezig met een lpg installatie aanbrengen op een xs1100 met zijspan eran :P
alvast mijn dank,gelukkig regent het niet buiten :) (das een hint!)
full
 
full


Zo dus. Zorg dat je het losse eind aan de binnenkant hebt zitten.
Hmm, nu ik nog eens weer kijk zou het best precies andersom moeten. Dus zelfde lijn alleen dan dat flupke 180 graden gedraaid.
 
(Afbeelding)

Zo dus. Zorg dat je het losse eind aan de binnenkant hebt zitten.
Hmm, nu ik nog eens weer kijk zou het best precies andersom moeten. Dus zelfde lijn alleen dan dat flupke 180 graden gedraaid.

dat bedoel ik dus :+ ,moeten de einden aan de buitenkant erop of juist eronder watmij ergens ook niet goed lijkt want als het eronder wegwijkt gaat gelijk de spanning op de band ook naar nul |(
 
Hoi Dr Bral,ook weer in een goed humeur met dit mooie weer zie ik ;)
Lijkt me stug dat je geen camera hebt maar dat zal wel mijn (oude)schuld zijn! :+
 
wow scroll op mijn gemak naar beneden, zie ik opeens dit voorbij komen. men das schrikken. kun je niet eerst waarschuwen ofzo :+

je kan maar beter dan geen slenter stadstoertje door Amsterdam maken daar breek jeje nek over dat soort soepfiguren die nog zomaar tegen je beginnen te lullen/kutten ook :+

over die spanbanden dan maar weer in mijn auto zijn de einden achter de spanbanden gevouwen maar de gespen hebben elk maar een gleuf vanwege de gaatjes in de banden die in de gleuven over een pin haken,maar nu heb ik dus gespen met twee gleuven :?
niemand hier een moderne auto op gas en een camera,let op ik zoek deze combinatie en de eigenaar die effe flitsen wil buiten :)
 
zoek het lekker zelf uit :+
wat zien ik bij een lpgspullenhandelaar :? het kleinste mogelijke 10litergastankje voor in een auto waar effectief ongeveer iets van 3 liter gas in gaat,past in een top of zijkoffer en iemand die toch illeaal bezig is kan dus 4 van deze tankjes op zijn solomotor bergen(twee in de zijkoffers en een in de topkoffer en een onder een dummie tank van het formaat xs11002h9,totaal dus 12liter gas om ruim 100km te rijden alleen jammer dat dat formaat tankjes gebruikt niet te vinden zijn.
oh ja,ik ben er op dat zelfde adres starend naar dat tankje achter gekomen hou de banden door de gespen komen en dat de minimum lengte die is omgeslagen 15cm moet zijn.
en de omgeslagen uiteinden komen knel onder de gespannen band.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan