Gasten

nu 26 geregistreerde gebruikers, 406 gasten, 3 hidden.

... lijkt me een beetje vaag 406 gasten ...
 
10 geregistreerde gebruikers, 53 gasten, 3 hidden.
Black Ops. Sniper, Johnv, bogarde, woofer, !Roeland!, www.raul.nl, karagoz

Er waren net 53!! gasten op de pagina, hoe zou dat toch komen? Zijn er wel extreem veel.
Mischien niet zo heel zinvol om er een topic over te openen maar het is wel opvallend.

Edit: het wordt maar gekker en gekker: 13 geregistreerde gebruikers, 67 gasten, 3 hidden.
Er is wel wat verandert in 2 1/2 jaar met 1670 gasten nu :)

Online: 159 geregistreerde gebruikers (20 verborgen) en 1670 gasten
#550 RAY, 4slag, =lvt=, AlexR!, Amiebandit, antonio, Appie, arcadis, Banditstreetfighter, bart_chaos, Basia, berrytje, Biafraatje, Biker-mouse, Bronco, cadesign, code, condor, couckie, CPU, Crazyrandy, Cynus, Dagobert II, Daylights, Deadeye, debugger, DEO MC, dessertstorm, diegekmetdieguzzi, diekstra, Dragstar, Druiloor, ed31, EdwinO, egbertxjr, Faithz, Fazero, Feedrus, firestormpie, Flying goalie, Fury, Gilles, Godfather, Goldie, GuZ, gweppo, honda?thabest, icceman, IKBENGEK, Jago, jaymn tl1000r, Jeroen12, Juulz, Juupke, kabouker, kap0tz3r, KaWa25, kawabmw5, kawamenneke, KawaZX-R, kawa_pretbek, Kelso, koakie, Kofferrek, Luigibernau, Maderic, magnamaniac, makky, mark mense, Mazzie Motors, MByzf600r, mercy_symbol, MF, Michel-srad, Mikoyan, Motomuzzi, Murphy, MötoM暀, NitroMax, Noppie 30, papegaai01, Pauwtje, PeeJay, Phr3ak, pietje 41, pisang, qwert, R1ene, Rare, Rebelian, RemCoulD, Rico, Ries1, rijsr, rlb, Roco, rukwind, saien, SgeraldV, Shabby, sictc, SigmaColon, sig_n, SimplyKaar, Sirkwietjuh, sjaak55, Sjaap, sjoerdje1, Sniejuls, SnowFreak, Soesoeki, Sparxx, Speedy Jay, Stan de brikman, Stuntlady, super-sport, SuperKris, SurRkwik6, susanne, Suzoeka SV, suzuki750, sxm, T-Bird., Tassie, team on, Tensive, TerrorMax, Testosteroni ©, The Laus, Thumper, ThUnNdEr marco, tomba, tommylee, Tourer, U.D.O., Wullebolle, Zeldzame, zxr400 king, ZXR750tripleA
 
Kheb weleens gezien dat er pieken zijn in het bezoekers aantal.

Niels vertelde me dat dat door google komt.

Nu valt het volgende mij op: de laatste dagen zijn er opeens heel veel gasten, en het is geen piek maar constant zeg maar.

Kloop hier nog geen jaartje maar dit zie ik voor het eerst.

Iemand een verklaring?

bvd
 
Extreme hoge bezoekersaantalen (boven de 1000 e.d.) worden veroorzaakt door Google of een andere search engine crawler. Gemiddeld is ergens tussen de 150 en 350 "echte" gasten geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan