Gasten

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
10 geregistreerde gebruikers, 53 gasten, 3 hidden.
Black Ops. Sniper, Johnv, bogarde, woofer, !Roeland!, www.raul.nl, karagoz

Er waren net 53!! gasten op de pagina, hoe zou dat toch komen? Zijn er wel extreem veel.
Mischien niet zo heel zinvol om er een topic over te openen maar het is wel opvallend.

Edit: het wordt maar gekker en gekker: 13 geregistreerde gebruikers, 67 gasten, 3 hidden.
 
Laatst bewerkt:
er zijn dan in ieder geval twee ouwere jongens hier bierelier, you can count me in
 
Misschien willen ze eerst de
catmilk.gif
uit de boom kijken, of registreren ze zich niet omdat ze toch niets nuttigs
twak.gif
te melden. Dat zou ze er uiteraard niet van hoeven weerhouden om te posten natuurlijk. Kijk bijvoorbeeld maar eens waar dit
misc.php
over gaat ;)
 
Als dat scriptje klopt en er zijn echt zoveel gasten (ben ik neit zeker van) dan is het wel heel jammer dat ze zichzelf niet reggen.
De standaard instellingen van een gast hier maken het namelijk extreem irritant moeilijk om mee te lezen. Sortering gebeurd enkel op begin van het topic en niet op laaste post enzo.
Jammer maja, dan moesten ze zich maar reggen! ;)
 
Als dat scriptje klopt en er zijn echt zoveel gasten (ben ik neit zeker van) dan is het wel heel jammer dat ze zichzelf niet reggen.
De standaard instellingen van een gast hier maken het namelijk extreem irritant moeilijk om mee te lezen. Sortering gebeurd enkel op begin van het topic en niet op laaste post enzo.
Jammer maja, dan moesten ze zich maar reggen! ;)

Dit heeft waarschijnlijk te maken met een spider van bijv. Google die de site aan het indexeren is.
 
Dit heeft waarschijnlijk te maken met een spider van bijv. Google die de site aan het indexeren is.

Juist!...daar wilde ik het nu net over hebben :P Ik ken maar 1 spider op dit forum geloof ik en die werkt niet voor Google, voor zover ik weet ;)
 
misschien ligt het aan het feit dat MF net met een redactioneel stuk van 1,5 pagina in het blad van motoroccasion staat? zou natuurlijk ook wat extra bezoekers kunnen trekken!!

En dat blad ligt net in de winkel....dus extra bezoekers zou goed mogelijk kunnen zijn uit die richting... :)
 
10 geregistreerde gebruikers, 53 gasten, 3 hidden.
Black Ops. Sniper, Johnv, bogarde, woofer, !Roeland!, www.raul.nl, karagoz

Er waren net 53!! gasten op de pagina, hoe zou dat toch komen? Zijn er wel extreem veel.
Mischien niet zo heel zinvol om er een topic over te openen maar het is wel opvallend.

Edit: het wordt maar gekker en gekker: 13 geregistreerde gebruikers, 67 gasten, 3 hidden.
Op zaterdagavond!!!!!!!!! Dan moet je in de kroeg zitten, op weg naar een kater......
 
Kater, dan snap jij het nog niet.

Zeker elke zondag met je zatte harses je nest uit en dan zeiken dat je koppijn hebt zeker :j :j :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan