Gastvrijheid bestaat nog

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Vandaag een lekker ritje gemaakt met een aantal Kawa vriendjes en vriendinnetjes.
Wat nog afgezien het prettige gezelschap door het vreselijk mooie weer haast niet stuk kon natuurlijk. :]
We hadden al een paar fijne km’s op zitten toen we even bij een Transportbedrijf voor de deur stopte om even uit te blazen en foto’s te nemen toen Jessy (ze heeft blijkbaar een blaas ten grote van een walnoot :+ ) nodig moest toiletteren en daar bij die mensen aanbelde om te vragen of ze even hun toilet mocht misbruiken.
Werden we daar meteen uitgenodigd om gebruik te maken van de bedrijfskantine om even een bakkie koffie te doen en op te warmen.
TOP. :}
Als je dus nog eens in Eck en Wiel komt zeker even bakkie gaan doen bij Van Oort Truck Rent b.v. :+
Zonder dollen dit soort gastvrijheid is toch zeldzaam tegenwoordig.
Foto's van Knutsel
full


full


full
 
wij reden vandaag ook een lekker stukkie en onderweg was er uiteraard ook een dame die dus naar de wc moest , ook zomaar even aangebeld en ook no problem de bewoners kwamen ook nog is extra naar buiten om al dat moois te aanschouwen
 
Jajajaja, was toch ergens goed voor hé vandaag ;)
Big Thanx for the Van Oort Truck Rent b.v. lady :} :} :}
 
leuk zeg!!! tja maar je durft dat toch ook bijna niet meer tegen woordig overal word je doodgeslagen voor niets... neergestoken beroofd noem het maaar op.
Maar leuk hoor!!!! Hulde aan dat bedrijf :}
 
leuk zeg!!! tja maar je durft dat toch ook bijna niet meer tegen woordig overal word je doodgeslagen voor niets... neergestoken beroofd noem het maaar op.

:?
Je kijkt teveel naar hart v Nederland of Peter R. vlgs mij.
 
Vandaag een lekker ritje gemaakt met een aantal Kawa vriendjes en vriendinnetjes.
Wat nog afgezien het prettige gezelschap door het vreselijk mooie weer haast niet stuk kon natuurlijk. :]
We hadden al een paar fijne km’s op zitten toen we even bij een Transportbedrijf voor de deur stopte om even uit te blazen en foto’s te nemen toen Jessy (ze heeft blijkbaar een blaas ten grote van een walnoot :+ ) nodig moest toiletteren en daar bij die mensen aanbelde om te vragen of ze even hun toilet mocht misbruiken.
Werden we daar meteen uitgenodigd om gebruik te maken van de bedrijfskantine om even een bakkie koffie te doen en op te warmen.
TOP. :}
Als je dus nog eens in Eck en Wiel komt zeker even bakkie gaan doen bij Van Oort Truck Rent b.v. :+
Zonder dollen dit soort gastvrijheid is toch zeldzaam tegenwoordig.
Foto's van Knutsel
(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Hey, is dat niet Tim, op de tweede foto en tweede van links?
 
Als ik ergen aanbel of ik ff hun pot vol mag schijten krijg ik altijd de deur in mijn gezicht :?

na das gek... En dan heb je het nog wel zo subtiel gevraagd? Dan blijft er nog maar 1 mogelijkheid over en das de brievenbus he.
Maar zeker aardig van dat bedrijf. Zoiets maakt een gewone dag bij mij altijd tot een topdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan