Gat in stuur van R1, mag dit?

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
In het stuur van een R1 (misschien ook wel bij andere motoren, maar ik heb er maar 1 :) ) zit een gat van +/- 1,2 cm. Als je er doorheen kijkt dan zie je je spatscherm. Ik wil hier een metalen/houten staaf in plaatsen van +/- 10 a 15 cm (voor bepaalde doeleinden).

Die staaf erin plaatsen is niet zo moeilijk :) , maar mag je dit ook zomaar doen? Of levert dit misschien problemen op?
 
Euhmm een honkbalknuppel is dikker dan 1,2cm. Maar misschien past een ploertendoder er wel in, scheelt een hoop pijn in de vingertoppen, nadat je een koekblik van zijn toch nooit gebruikte buitenboordachteruitkijkglimmertjes hebt verlost... ;)

Jij bent bad! })
Je brengt mij alleen maar op goeie ideeen :}

Vandaag kon ik het trouwens niet laten.
Nog gedeeltelijk een dikke kaak van die verwijderde verstandskiezen. Maar ik moest ff laagvliegen :]
Ahhhhh....heerlijk was dat.

Hellraiser. Ik heb een nieuw circuit gevonden. De nieuwbouw aan Uden-Zuid :}
Rotondes kan je mooi van binnen nemen :P (linksom voor diegene die het niet snappen :j )
Alleen oppassen voor het bouwzand wat er hier en daar nog ligt :(
 
Laatst bewerkt:
Intussen een paar keer met Yammie op het 'circuit Uden-zuid' wezen rijden... idd errug leuk, vooral een bult in het wegdek, waar ik dus wel mijn voorwiel van de grond kan krijgen als ik er met zo'n 80 overheen rijd :]

[ontopic]gat in stuur had volgens mij iets te maken met bevestiging intercom...[/ontopic]
 
L
roflmao.gif
L
 
Kiek nou :)
Het verleden komt weer eens om de hoek kijken 8-)

Das idd een oude topic. Maar bedankt voor diegene die hem weer opstartte :} , want ik moet nog het een en ander eraan doen ;)
 
Ging helaas vandaag niet door '(
Mijn idee was niet aan elkaar te lijmen :(

We gaan dus maar weer iets nieuws bedenken terwijl we verder slapen :z

Ja, waar is Yammie nu mee bezig :?
Nee geen vlag dus ;)
 
Als je dan toch iets in "Het Gat" wilt stoppen, doe er dan een kunststof (teflon) bus/staaf in. Dit voorkomt beschadigingen. Helemaal mooi is het, als de bus/staaf een heel klein beetje taps is (aan de buitenkant) zodat deze goed in "Het Gat" vast komt te zitten zonder dat daar enge bevestigingsmiddelen bij te pas hoeven te komen.

Tevens heeft teflon de leuke eigenschap dat het niet roest en verschikkelijk lang mee gaat.

Succes en houd ons op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan