Gat in stuur van R1, mag dit?

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
In het stuur van een R1 (misschien ook wel bij andere motoren, maar ik heb er maar 1 :) ) zit een gat van +/- 1,2 cm. Als je er doorheen kijkt dan zie je je spatscherm. Ik wil hier een metalen/houten staaf in plaatsen van +/- 10 a 15 cm (voor bepaalde doeleinden).

Die staaf erin plaatsen is niet zo moeilijk :) , maar mag je dit ook zomaar doen? Of levert dit misschien problemen op?
 
Ja yammie nou wordt het wel eens een beetje tijd.
topic was in vergetelheid geraakt. jij was het zelf vergeten nou hebben we je er weer aan herinnerd maar wij weten nog steeds niets. Je hebt nu geneog tijd gehad ( vindik ;) )

were waiting !
 
Ja yammie nou wordt het wel eens een beetje tijd.
topic was in vergetelheid geraakt. jij was het zelf vergeten nou hebben we je er weer aan herinnerd maar wij weten nog steeds niets. Je hebt nu geneog tijd gehad ( vindik ;) )

were waiting !
Nou vooruit dan ;)

In dat gat moest een staafje komen van +/- 10 cm waarop weer mijn contactdoos kwam te zitten voor mijn communicatiesysteem.

Ik wilde dit plaatsen in dit gat omdat ik geen behoefte heb om stickers en andere zooi op mijn motor te plakken.

Momenteel heb ik wel een mooi staafje kunnen vinden, maar het totaal was weer niet te lijmen.

Maar ik kom er nog wel uit, hoe ik dit aan ga pakken ;)
 
Koop nou maar gewoon een Goldwing, Yammie... kun je je naam meteen veranderen in Goldie :P
Ververs jij jezelf nu maar op tijd, want met dit weer kan jij je naam veranderen in RotteBananeman2002
laugh.gif
 
Offeh, UitgegledenBananeman2002 :)

Galgenhumor...
idd....las net je topic '(

Zelf ook last van mijn linkerschouder :(
Twee dagen survival gehad en hierbij mijn linkerschouder enorm belast.
Kan zijn dat dit gebeurd is tijdens het 'tokkelen' maar het kan ook zijn dat ik erop geslapen heb |(

Kan voorlopig ook niet rijden en het wordt alleen maar erger en erger :(
Zelf bij het strikken van mijn veters krijg ik al een opdonder dat ik verkeerd bezig ben
smhair1.gif
 
Plaatje laten lassen op het pijpje... kun je met dubbelzijdig tape dat kassie er wel op plakken.

Wel Alu pijpje en plaatje gebruiken he... Constructiestaal is not done op een R1.
 
Plaatje laten lassen op het pijpje... kun je met dubbelzijdig tape dat kassie er wel op plakken.

Wel Alu pijpje en plaatje gebruiken he... Constructiestaal is not done op een R1.
Heb momenteel hier een teflon staafje liggen.
Buigt nog een beetje mee als dat nodig blijkt te zijn ;)

Alleen het lassen ervan is wat moeilijker.
Kan hier ook op de basis, maar dan moet ik eerst weer ff een klusje opknappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan