Gat in stuur van R1, mag dit?

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
In het stuur van een R1 (misschien ook wel bij andere motoren, maar ik heb er maar 1 :) ) zit een gat van +/- 1,2 cm. Als je er doorheen kijkt dan zie je je spatscherm. Ik wil hier een metalen/houten staaf in plaatsen van +/- 10 a 15 cm (voor bepaalde doeleinden).

Die staaf erin plaatsen is niet zo moeilijk :) , maar mag je dit ook zomaar doen? Of levert dit misschien problemen op?
 
Denk idd dat die de holle stuurpen bedoelt.

En dat hoort

En volgens mij kan het geen kwaad om daar iets in te plaatsen, maar ik beloof niets.
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad het gat in het balhoofd van mijn stuur.
En een van de ideeen is het monteren van een camera :)

Maar ik heb nog een idee, waarvoor ik dit gat wil gebruiken.

En dat hoort

En volgens mij kan het geen kwaad om daar iets in te plaatsen, maar ik beloof niets.

Dan maar op goed geluk proberen ;)
 
Euhm een vlaggestok bij ritjes of wat dan ook mischien ???

en ik zou er niets in plaatsen inderdaad om beschadigingen te voorkomen en geloof me DAAR wil je geen enkele beschadiging

in het geval van een vlag dat ding oefent toch een behoorlijke druk op de stok en daarmee ook de houder uit.

just my 2 cents
 
Een kinderzitje....daar had ik nog niet aan gedacht :j

En een vlaggemast lijkt mij inderdaad een beetje te veel van het goede |(

En nee Harley....er komt zeer zeker geen druk op te staan.....trust me ;)

Maar de ideeen zijn leuk. Ik houd nog ff lekker mijn mond }) . Eens kijken wie nog het een en ander voor mijn gaatje in de aanbieding heeft :}
 

Wat nou perver(d)(t) :?

Wordt af en toe echt niet wijzer van jou :j
Ga jij je motor nu maar poetsen *D .
Kan je weer achter mij aan gaan rijden. Krijg je ongveer hetzelfde principe als dit....
throwup.gif
 
Laatst bewerkt:
In het stuur van een R1 (misschien ook wel bij andere motoren, maar ik heb er maar 1 :) ) zit een gat van +/- 1,2 cm. Als je er doorheen kijkt dan zie je je spatscherm. Ik wil hier een metalen/houten staaf in plaatsen van +/- 10 a 15 cm (voor bepaalde doeleinden).

Die staaf erin plaatsen is niet zo moeilijk :) , maar mag je dit ook zomaar doen? Of levert dit misschien problemen op?
Euhmm een honkbalknuppel is dikker dan 1,2cm. Maar misschien past een ploertendoder er wel in, scheelt een hoop pijn in de vingertoppen, nadat je een koekblik van zijn toch nooit gebruikte buitenboordachteruitkijkglimmertjes hebt verlost... ;)
 
ik weet het al...

er komt een haak aan zodat hij de motor aan een vliegtuig kan bevestigen dmv een stalen kabel

vervolgens gaan ze kijken of hij ook de lucht in kan met zijn R1
 
Terug
Bovenaan Onderaan