Gaten in nummerplaat

St-Daan

Die hard MF'er
27 apr 2013
450
395
Hi all,

Recentelijk heb ik mijn oog laten vallen op een oldtimer, model doet er niet toe. Ding is helemaal in originele staat, precies waar ik naar op zoek ben. Alles ziet er top uit en het lijkt erop dat deze lang in een garage heeft gestaan en niet verprutst door iemand die er aan heeft/wilde sleutelen.

Het enige, niet originele, dat ik eraan kan ontdekken is dat er 6 extra, loze, gaten in de nummerplaat zijn geboord.

Ik trok daaruit meteen de conclusie dat de betreffende motor wel degelijk ooit vertimmerd is.Tot en met een andere undertail (en bij dit model daarmee wss ook tailtidy/achterlichten) aan toe.

Dat maakt een groot verschil, omdat er een goede kans is dat er dan ook in de kabelboom is geknipt etc om andere blinkers etc aan te sluiten. En er zullen vast ook andere dingen zijn waar niet op is gelet tijdens het terugbrengen naar de originele staat, denk aan de originele schroeven etc. En dat is juist waar ik naar op zoek ben.

De verkoper zegt dat hij ‘m zelf onlangs in deze staat heeft gekocht. Beste is natuurlijk om zelf gewoon langs te gaan om te kijken. Maar ik was toch benieuwd wat jullie vinden. Betekenen extra overbodig gaten in de nummerplaat automatisch dat de motor er ooit in z’n leven anders uit heeft gezien?

Mand.
 
Laatst bewerkt:
Alles kan. Ik heb zelf ook extra gaten in m'n nummerplaat.
De gaten in het spatbord waren zo uitgelubberd dat ik die bijna verloor en de plaat opnieuw moest vastzetten.

Ga kijken, en als de motor je niet bevalt of vertrouwen wekt. Dikke doei!!
 
Zagen die gaten er zo uit?

1600616655914.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan