Gatenkaas

Holescheese

MF'er
12 jul 2008
95
0
Oosterhout (nb)
Hoi,

Na enkele weken zo eens een beetje meegegluurd te hebben za'k me maar eens voorstellen.

Mijn naam is Ralph, om mij onduidelijke redenen noemde mijn oma mij echter Gatenkaas. Dat is blijven plakken zeg maar.

Ik ben nog aan het lessen (Karin Aalhuizen). Theorie, AVB en de T(t)T al achter de rug. Het zal wel eind september of begin oktober worden voor ik de roze creditcard met de A-status mag ophalen. Daarna mag ik legaal rond Oosterhout (nb) rondploffen op onze '92-er Yamaha Diversion 600.

Verder hobbie's: mijn 2CV (ook 600cc maar dan twee wielen meer en tegenovergesteld hangend in bochten).

Tot kijks
 
Hoi,

Na enkele weken zo eens een beetje meegegluurd te hebben za'k me maar eens voorstellen.

Mijn naam is Ralph, om mij onduidelijke redenen noemde mijn oma mij echter Gatenkaas. Dat is blijven plakken zeg maar.

Ik ben nog aan het lessen (Karin Aalhuizen). Theorie, AVB en de T(t)T al achter de rug. Het zal wel eind september of begin oktober worden voor ik de roze creditcard met de A-status mag ophalen. Daarna mag ik legaal rond Oosterhout (nb) rondploffen op onze '92-er Yamaha Diversion 600.

Verder hobbie's: mijn 2CV (ook 600cc maar dan twee wielen meer en tegenovergesteld hangend in bochten).

Tot kijks


Hey dan zal ik maar als eerste zeggen welkom op het MF :W . Ik ben ook nog bezig met lessen 4 september op voor de 2de voor me AVB en dan moet ik daarna me theorie weer overdoen :( |( die is dan verlopen. Motor heb ik al een Yamaha Fazer 600 uit 2000 maar ja hopelijk heb ik alles einde van dit jaar dan kan ik lekker :] *O* . Succes verder met je examens.

Groetjes Suus
 
Laatst bewerkt:
:W Ralph
full
Suc6 :] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan