gatver gatver gatver ,vieze stink dwerg

En jij was niet de enige... Wat een drol was die agent ook, eerst zeggen dat ze mocht wegrijden en dan vraagt die dwerg om een boete....

idd, wat een matennaaiery zeg. Heeft niet meer te maken met aanhouden van echte wegmisbruikers. Dit is gewoon een gevalletje burgertje pesten. Ik snap ook niet dat de politie zich laat lenen voor dit soort praktijken.

Joehoe... Baksteen, hoe zit dat???
 
kan er iemand eens een pic posten van mr.tuinkabouter?
Ik heb zo een dwerg in men hoofd, maar ik ben niet zeker of hij het is.
Ja ben belg, dus ken niet zoveel van die nederlandse tv figuren, maar zijn beschrijving klinkt me beetje bekend in de oren gelijk...
 
Oke... We hebben hier al een hele discussie over gehad in een ander Topic. De reacties wat daaruit kwamen..

(orgineel)

full
.
 
Het is gewoon een eikelige irritante vent. :X
En inderdaad van:
"Wat geen papieren??? Helaas.. Geen duim.."
"Hij krijgt een bekeuring hè Agent.. Ja toch hè.. Dat kan niet hè"

"Ohhhhhh toe nou... geef hem een bekeuring"

Tsssssssss.. Shoot the bastard
 
:^

Ik heb het programma en die vent nog nooit gezien (geen kabel of schotel 8-) ) dus ik word ondertussen erg nieuwsgierig *D

Tis een irri moraalridder, hoop dat hij zich eens met 150 km/u om een boom heen vouwt en dat baksteen dan zodra die eikel uit het ziekenhuis komt hem even een bon komt geven en zijn rbw komt innemen })
 
Tis een irri moraalridder, hoop dat hij zich eens met 150 km/u om een boom heen vouwt en dat baksteen dan zodra die eikel uit het ziekenhuis komt hem even een bon komt geven en zijn rbw komt innemen })

als we er nou achter komen waar hij woont, kan Baksteen daar posten en voor een of andere onbenulligheid zijn rijbewijs innemen... dan bellen wij Peter R de vries })
 
Red zit zich af te vragen waar je die duim kan halen.... en waar ze de volgende keer opnemen }) fff bandje oproken in het gezicht van kabouter plop
 
Wat ook lekker was,is toen die CBR langs de file reed en hun overstaken naar het tegenoverliggende fietspad,je kon het maar heel even zien maar dat was recht in een bocht! is lekker als daar een brommer met 70 aankomt :?

:^
Dat viel mij ook al op! + dat ze daarvoor met 150 (!) over het fietspad raasden om 'm bij te kunnen houden. Ik zat echt met kromme tenen te kijken. En die tuinkabouter maar kirren |(
 
Kunnen we die duim niet op een creatieve manier teruggeven dan.... Of op een creatieve plaats? })

Heb er wel een vieze motorhandschoen voor over... O-)
 
die kabouter heet adri van der toorn......

lijkt me leuk om die gast eens te volgen en te kijken hoevaak hij
de regels overtreed.....

zoiets moet toch te regelen zijn of niet dan.....

FE
 
Waar zou hij iedere heen gaan naar z'n werk, ik wil hem wel een dagje opw8en met cam. })


ik neem meteen me jachtgeweer mee
 
staan er 100 boze bikers hem op te wachten (komen we wel mee weg, ze zullen de Hell's angels wel de schuld geven :P )
 
die kabouter heet adri van der toorn......

lijkt me leuk om die gast eens te volgen en te kijken hoevaak hij
de regels overtreed.....

zoiets moet toch te regelen zijn of niet dan.....

FE

Heb ik in het vorige topic ook al voorgesteld. Maar eh how about a MFVAvdTMECM?
Motor-Forum-Volg-Adri-van-der-Toorn-Met-Een-Cam-Meeting
 
Heb ik in het vorige topic ook al voorgesteld. Maar eh how about a MFVAvdTMECM?
Motor-Forum-Volg-Adri-van-der-Toorn-Met-Een-Cam-Meeting

great idea, wie maakt er een topic aan in Watiswaartedoen? :P
 
Red zit zich af te vragen waar je die duim kan halen.... en waar ze de volgende keer opnemen }) fff bandje oproken in het gezicht van kabouter plop

Die duimen verkopen ze gewoon in een cadeauwinkel in R'dam. Heb er pas nog twee gekocht voor een vriendin van me. Ze zijn eigenlijk bedoeld om in de badkamer aan de muur te zuignappen en handdoeken aan te hangen enzo.
 
Wat me opvalt aangaande dit irri progje, van die nog irritantere dwerg (ik heb hem eens in een auto-oplichters prog gezien??) is dat iedereen wel kijkt!!! en dus zo het programma valideert.
(Over Howard Stern ging het in de polls ok als volgt...30% van de mensen vind hem leuk en luistert om te kijken wat ie nu weer gaat zeggen 70% van de mensen vind hem irritant maar luistert wel om te horen wat ie nu weer zegt.... :X )
Ik zag toevallig gisteren twee blipjes, een met mr braak...meteen weg zappen dus
en het einde dat ie zegt.."pas op want wij letten wel op U"

Gewoon niet kijken, dan kan ie op z'n eigen gaan letten... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan