gatver.......

Marco V

MF'er
2 okt 2001
130
0
Waar gaan we heen ?!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/439/559550d31a2e1fdd49a80539fc2c63e2 (CBR.jpg)​
 
Dit kijt wat makkelijker...
misc.php
 
Waarom doet me opeens zo denken aan die oude auto van Citroën... \"de Snoek\"... :?

Enneh.. hoe neem je hier iemand eigenlijk mee achterop?

M.a.w. het heeft wel wat, maar ik vind het toch maar nix.
 
Doet me denken aan een motor waarvan na een verschrikkelijk ongeluk de hele achterkant geamputeerd moest worden ;( .
Maar na vele jaren van revalidatie en een prothese kan hij nu toch weer enigzins een normaal bestaan lijden :P .
 
Doet me denken aan een motor waarvan na een verschrikkelijk ongeluk de hele achterkant geamputeerd moest worden ;( .
Maar na vele jaren van revalidatie en een prothese kan hij nu toch weer enigzins een normaal bestaan lijden :P .

Je haalt me de woorden uit de mond. :)

Maar vind het verder helemaal niets. Is toch geen gezicht :r
 
Battle star Galactica all over again :P

Ik weet niet, ik kan niet zeggen dat ik het lelijk vindt, op zich heeft het wel wat.....
 
Jongens, dit gaat niet meer om mooi te wezen maar om appart te wezen.
Appart is ie dus project geslaagd.
 
JAK! ;(
Tja smaken verschillen nu eenmaal. En als je deze fiets helemaal te gaaf vindt moet je het zeker niet laten.
Maar voor mij heeft het geheel wat weg van een electrische wandblikopener.
Zo vlak voor de feestdagen helemaal geen gek idee eigenlijk! Dus heren fabrikanten maar er ook een blikopener van en de verkoop alleen in de giftshop van de dealers.
 
Ergens heeft het wel wat.

Trouwens, volgenws mij is het het eerste type CBR1000 geweest, gaten in de zijpanelen en tank te zien. (maar misschien ook wel een CBR600 eerste type)
 
Terug
Bovenaan Onderaan