Gatverdamme ranzige zooi over me heen gekregen

Tja, sorry maar dit is toch wel humor (iig als het een ander overkomt)
Tuurlijk heel vervelend, maar toch altijd beter als bijna onthoofd worden omdat een vrachtwagenchaufeur het ijs niet van zijn trailer heeft afgehaald, en die plaat ijs nu door de wind jou richting opkomt....
(gelukkig scatterde die voor mij uiteen...)
 
De motor is intussen weer schoon, en lijkt er niets aan over gehouden te hebben (ha! nu heb ik em al 2 keer gepoetst, en ik heb em pas anderhalf jaar!)
Mijn pak is een ander verhaal; mijn jas en vooral mijn helm stinken nog behoorlijk, broek, laarsen en handschoenen nauwelijks.
Ik hoop dat die kerel zelf ook flink onder de str*nt zat bij het schoonmaken van zijn wagen.

Ik vraag me trouwens af of het zinvol is om de plaatselijke politie in te lichten; misschien hebben ze wel meer meldingen gehad, en is de bestuurder bekend. Met een beetje pech kost dit me een nieuwe helm, en die kost toch weer zo'n 250 euro.
 
Overigens, je hebt niet gelijk ff bedrijfsnaam/telefoonnummer onthouden of genoteerd van die vrachtauto? Om eventuele schade te kunnen claimen bij het bedrijf.
 
Ik denk dat de chauffeur dat ene nummer van de Raggende manne aan het beluisteren was . zal ik jou es effe lekker in je bek schijte ? of heb je al poep , poep in je hoofd ? _O-
 
Ik vraag me trouwens af of het zinvol is om de plaatselijke politie in te lichten; misschien hebben ze wel meer meldingen gehad, en is de bestuurder bekend.

Volgens mij geef je zelf hier het antwoord al...

Verder :} voor het feit dat je het hier überhaupt durft te vertellen!

Oh ja, bijna vergeten... _O- _O- _O-
 
Erg lullig.....

Maar sorry moest toch wel lache vooral om de opmerking " de vracht auto heeft je het stront voor de ogen gereden )

ben blij dat er niets met je aan de hand is (afgezien van de stank.....)
 



*O* _O- _O- _O- _O- _O- _O- *O* :+
*Cindy zit hier niet met stront, maar met tranen in de ogen van het lachen..... _O- *

Wat een geweldig topic is dit.......die houden we er ff in als favoriet. :}

Maar wel SHIT natuurlijk van je pak, helm etc... B| :+
Hoop dat je de boel nog goed schoon en geurend krijgt. :Y
Succes er maar mee.... :r

Cindy
 
Laatst bewerkt:
een duidelijk geval van wanneer de poep de ventilator raakt _O-

@ TS: deze zaak stinkt echt... ik hoop dat de chauffeur als nog gepakt wordt en diep in de shit zit.
 
Overigens, je hebt niet gelijk ff bedrijfsnaam/telefoonnummer onthouden of genoteerd van die vrachtauto? Om eventuele schade te kunnen claimen bij het bedrijf.

Er stond geen naam op de trekker, het is best mogelijk dat er iets op de zijkant van de tank stond, maar die was vakkundig gecamoufleerd met stront...
 
ik zal aan je denken....

full
 
Hoe kan een schijtvrachtwagen je voorbij gaan ??
maar sorry het is k*t voor je ,maar het blijf grapig tot het mijn ook gebuurd
 
vervelend voor jou maar een enorme schterlach van mij deed mijn vrouw opkijken en na het voorlezen van je eerste post barste ook zij in lachen uit. _O-
 
opzich wel grappig verhaal kon er zelf ook wel om lachuh maar toch wel klote voor je pak motor en helm,

maarhee vertel eens, hoe smaakte het ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan