Gatverdamme ranzige zooi over me heen gekregen

Hmmm shit. Lekker dan.... gebeurt dus nogal eens regelmatig van die baggerschuiten op de weg -O-

Zo heb ik en een vriend een keer achter een vrachtwagen gereden die vis vervoerde. Dat wisten we niet totdat het begon te stinken en merkten dat die vrachwagen (veel!) vocht lekte dat tussen de achterklep de weg op liep/spetterde.... al dat vocht spetterde op onze motoren en kleding en t vizier werd ook al lekker smeuig. Niet te harden was het.
Probleem was dat we niet zomaar konden inhalen omdat het rete druk was met tegenkomend verkeer (Noord-Hollands kanaal) en we een tijd lang geen gelegenheid hadden in te halen B|

Dus toen maar even tig meters afstand gehouden. Ik zat helemaal misselijk te worden op de motor :r

Maar stront lijkt me ook niet echt lekker :N

Wat ook wel eens lekker was: met je racefietsje een toertje maken. Eerst langs een broodfabriek rijden en heeeerlijke fris gebakken broodluchten opsnuiven. Dan voorts bij een compost verwerkend bedrijf (lees; vervuild slip) langs komen (bij Rottepolderplein, whats in a name) en gewoon kokhalzend op je fiets zitten.... :X
 
Stel, je rijdt vanochtend op de A50, waar het flink druk is.
Stel, je rijdt daar een tankwagen voorbij.
Stel, deze tankwagen zit tot de nok toe gevuld met vloeibare mest.
Stel, de chauffeur van deze tankwagen heeft niet de moeite genomen om het mangat aan de bovenkant goed af te sluiten.

Nou, dan zitten jij en je motor dus helemaal onder de dunne, stinkende bruine derrie.

KLOOTHOMMEL!


Ik heb een poging gedaan de chauffeur duidelijk te maken wat er aan de hand was, maar blijkbaar kon het hem niets schelen en zonder vluchtstrook aan het eind van de spits is het best lastig om iemand aan de kant te zetten om verhaal te halen.
Ik heb geen kans gehad om een kenteken te lezen, en ik heb geen naam op de wagen gezien.
Volgens mij moeten er tientallen auto's zijn die onder de zooi zitten, want er kwam een flinke spray uit die wagen. In de paar seconden dat ik er doorheen reed, zat m'n kuipruit al helemaal vol.

Owja, ik reed natuurlijk net met mijn vizier open B|


Was het koeien, varkens of kippe stront.

Kippestront stinks pas echt goed.

Peter.
 
Stel, je rijdt vanochtend op de A50, waar het flink druk is.
Stel, je rijdt daar een tankwagen voorbij.
Stel, deze tankwagen zit tot de nok toe gevuld met vloeibare mest.
Stel, de chauffeur van deze tankwagen heeft niet de moeite genomen om het mangat aan de bovenkant goed af te sluiten.

Nou, dan zitten jij en je motor dus helemaal onder de dunne, stinkende bruine derrie.

KLOOTHOMMEL!

Stel, een klep functioneerde niet naar behoren zonder dat die chauffeur het wist?

Stel, die chauffeur maakte per abuis het mangat niet goed dicht?

Dit hoort gewoon bij motorrijden vind ik persoonlijk. Hetzelfde geld voor automobilisten die gewoon hun ruitenvloeistof gebruiken terwijl wij achter ze rijden. Als we in de auto zitten boeit het niet, als we op de motor zitten zijn het ineens gore k**** die niet goed uit hun doppen kijken...
 
Vroembert vraagt zich af hoe het met de haargroei zit van Sparky. Bedoel al die natuurlijke bemesting op het gelaat. (En natuurlijk al die groeihormonen die er tegenwoordig inzitten) _O- _O- _O- _O- :o :o :o :+ :+ :+

Het is natuurlijk stontvervelend, als die zooi die van vrachtwagens afvliegt. Vroembert heeft ook wel eens moeten bukken voor rondvliengde dingen, maar nog nooit voor stront :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan